پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۷۰۲
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ابعاد مختلف فتنه اخیر که در جریان سهمیه‌بندی بنزین رخ داد باید توسط شبکه تبلیغی تبیین شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز شنبه در جمع روحانیان استان بوشهر افزود: در مساله افزایش سهمیهبندی  بنزین دشمنان اعم از خارجی و بدخواهان داخلی و نفوذی‌هایی که وجود داشتند خودشان را برملا کردند.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی خواستند با سوء استفاده از حوادث اخیر خنجر خود را به این نظام بزنند که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم این توطئه هم خنثی شد.

سروستانی با اشاره به نقش مهم روحانیون و مبلغان در افزایش روحیه امید و مقاومت در جامعه اظهار داشت: بر همه ما واجب است در این شرایط حساس اطلاع‌رسانی و اقناع عمومی را در دستور کار خود قرار داده و درمسیر مقابله با توطئه‌های دشمنان حرکت کنیم.

وی یادآور شد: هم اکنون ۱۲۰ روحانی مستقر مشغول خدمت در نقاط مختلف استان هستند و برنامه ها و طرح‌های فرهنگی، تبلیغی را در سطح استان اجرا می‌کنند.

سروستانی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای روحانیاون مستقر در این استان اضافه کرد: در اجرای سیاست‌های جدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونت فرهنگی روحانیان مستقر در زمینه طرح‌های امام محله و امام روستا آموزش داده می‌شوند.

وی ادامه داد: درس اخلاق و اهمیت عمل بر اساس وظیفه، تبیین طرح تحول اجتماعی مسجدمحور، تبیین آموزش و توانمندسازی روحانیان و تبیین طرح امامت از موضوع‎های مهم است که در این دوره آموزشی تبیین می‎شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر