جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۷۰۶
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف یک فروند شناور تجاری حامل ۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در اسکله بندر دیر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما،پ، سردار ولی‌اله رضایی‌نژاد در تشریح این خبر بیان کرد: مرزبانان کنگان در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تشدید نظارت و اقدامات کنترلی در اسکله بندر دیر، به یک فروند شناور تجاری حامل کالا مظنون و برای بررسی شناور، آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور، انواع کالای قاچاق و تجهیزات پزشکی شامل دو دستگاه سونوگرافی و ۲۵ دستگاه کولر گازی دو تکه که بدون مجوز بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و توقیف شناور مذکور اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از انجام اقدامات قانونی، متهم به همراه شناور و کالای قاچاق تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با قدردانی از تعامل خوبی که مرزنشینان استان بوشهر با مرزبانی استان برای تامین نظم، امنیت و مبارزه با پدیده شوم قاچاق دارند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در عرصه دفاعی، نظامی و امنیتی در آب‌های خلیج‌فارس، امنیت مطلوبی در مرز‌های آبی استان برقرار است که این امر تداوم خواهد یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر