پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۷۲۵
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با همت استانداری بوشهر زمینه‌ برای ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان معلول زیر پوشش بهزیستی در این استان فراهم شده‌ است.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری جمهوری اسلامی، مجید خورشیدی در آئین روز جهانی معلولان در بوشهر افزود: مکتب اسلام به برابری همه افراد جامعه تاکید دارد و در انزوا قرار گرفتن معلولان را نکوهش می‌کند.

وی اضافه کرد: به جای دید ترحم نسبت به معلولان به نگاه انجام وظیفه به آنها بنگرید، توان‌یابان نیازی به ترحم جامعه ندارند.

خورشیدی اظهارداشت: وظیفه همه مسئولان این است که جامعه را برای زندگی آسان، شاد و نافع معلولان فراهم کنند.

خورشیدی با تاکید بر دسترسی همه آحاد جامعه از دریا و امکانات جامعه بیانکرد: پیگیری‌های زیادی از طریق شورا و شهرداری برای دسترسی آن دسته از افراد دارای مشکل حرکتی به آب دریا در شهر بوشهر انجام شده‌است.

وی به موفقیت ورزشکاران معلول در جامعه پرداخت و بیان کرد: در مقایسه بین مدال‌های المپیکی و پارالمپیکی جمهوری اسلامی ایران با وجود کمتر بودن جمعیت معلولان، تعداد مدال‌های آنها این نسبت را برقرار نمی‌کند و تعداد مدال‌های آسیایی و ملی معلولان در مقایسه با بقیه جامعه عدد قابل توجهی است و به وجود ورزشکاران معلول استان بوشهر افتخار می‌کنیم که توانستند سهمیه مدال های پارالمپیکی را برای کشور و این استان به ارمغان بیاورند.

در این آیین شماری از معلولان استان بوشهر تجلیل شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر