پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۷۴۳
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از برگزاری مسابقات آزاد مهارت در رشته های جوش و برق ساختمان ویژه کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان بوشهر در دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالمجید دراهکی افزود: ثبت نام این مسابقات از طریق قرارگاه مهارت آموزی رده های خدمتی نیروهای مسلح استان  و دفتر مسابقات ملی مهارت مستقر در آموزش فنی و حرفه ای بوشهر انجام می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام مسابقات از 15 آذر ماه در استان بوشهر شروع شده و تا 15 دی  ادامه دارد گفت: پس از ثبت نام داوطلبین در این مسابقات یک دوره مسابقه انتخابی بین شرکت کنندگان برگزار خواهد شد و 30 نفر منتخب در هر حرفه به مسابقه نهایی که 25 دی ماه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره سه بوشهر برگزار می شود راه پیدا خواهند کرد.

دراهکی افزود: تمام افرادی که دارای مهارت جوشکاری  برق ساختمان در بین کارکنان وظیفه نیروهای مسلح  هستند، بدون شرط سنی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی گفت: ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی در پادگان های نظامی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل فنی و تجارب حرفه‌ای بین سربازان از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات آزاد مهارت است.

دراهکی شناسایی کمبودهای موجود در آموزش‌های فنی برای سربازان وظیفه، برنامه‌ریزی برای رفع آنها، به هنگام‌سازی دانش و توانایی سربازان، شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی و فراهم‌سازی امکان حضور نخبگان مهارتی در مسابقات بین‌المللی را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات آزاد مهارت عنوان کرد .

وی گفت: به نفرات برتر اول تا سوم هر رشته جوائز نفیسی از طرف قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کشور اهداء می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر