جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۷۸۳
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: آیین‌نامه صدور مجوز پروانه بهره‌برداری استخراج رمز ارز بر اساس ضوابط تعیین شده در این استان اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید حسین حسینی در این رابطه افزود: طبق ابلاغ وزارت صنعت، معدن و تجارت، متقاضیان می‌توانند طبق ضوابط تعیین شده در این آیین‌نامه برای گرفتن مجوز استخراج رمز ارز از طریق سامانه بهین‌یاب اقدام کنند.

وی با اشاره به تعیین و ملاک صنعتی شدن رمز ارزها افزود: پس از بررسی، هم فکری و مشورت با فعالان این بخش، همچنین دانشگاه‌ها و دستگاه‌های مختلف، صدور جواز تاسیس و بهره‌برداری برای متقاضیانی که جمع توان برق مصرفی تجهیزات استخراج رمز ارز آنها بیش از ۲۵۰ کیلووات (ولت ـ آمپر) باشد امکان‌پذیر است.

حسینی تاکید کرد: از آنجا که واحد استخراج کننده رمز ارز دارای کاربری صنعتی و مشمول ضوابط استقرار واحدهای صنعتی هستند بنابراین استقرار آنها فقط در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب و ویژه اقتصادی و نیروگاه‌ها امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: براساس آیین‌نامه ابلاغ شده، صدور و یا اصلاح جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری برای استخراج رمز ارز در محل واحدهای تولیدی فعال صنعتی و معدنی موجود ممنوع است.

حسینی گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از جزئیات ضوابط صدور مجوز استخراج رمز ارز به سامانه اینترنتی این سازمان به نشانی https://bsh.mimt.gov.ir یا کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر