شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۷۹۶
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: این تیم در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر محمد اهل شاخه به دلیل مصدومیت و ناصری سالاری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، بهنام سراج روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در جمع خبرنگاران افزود: در این بازی کار سختی در پیش داریم چرا که شاهین پس از آمدن سرمربی جدید متحول شده و در پست‌های مختلف از جمله خط دفاعی وضعیت خود را ارتقا داده است.
وی بیان کرد: شاهین این روزها سخت می‌بازد و سخت و دیر گل می‌خورد که این روند می‌تواند صنعت نفت آبادان را با مشکل مواجه کند.

سراج ادامه داد: با این وجود صنعت نفت امسال تیمی متحد و همدل است که با هدایت اسکوچیچ در هر بازی برای برد به میدان می‌رود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: سرمربیان تیم‌های شاهین و صنعت هر دو از کشور کرواسی هستند که این مهم بدون شک به افزایش جذابیت بازی دو تیم کمک شایانی می‌کند.

سراج یادآورشد: اسکوچیچ به عنوان سرمربی صنعت به واسطه تجربه حضور در تیم‌های مختلفی چون ملوان، فولاد و خونه به خونه شناخت بیشتری از فوتبال ایران دارد و همین امر می‌تواند زمینه ساز موفقیت وی باشد.

وی در ارتباط با وضعیت مالی تیم صنعت نفت نیز گفت: ممنوعیت کمک مالی به تیم‌های حرفه‌ای فوتبال از سوی وزارت نفت این تیم را از لحاظ مالی در شرایط دشواری قرار داده است.

سراج اظهار کرد: با این وجود تاکنون بطور متوسط ۱۸ تا ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

صنعت نفت آبادان و شاهین شهرداری بوشهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر