شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۷۹۷
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: شهدا  و خانواده معظم آنان الگوی استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان هستند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت‌الله صفایی بوشهری در مراسم یادواره سرداران و شهیدان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و شهدای گمنام با بیان اینکه استقامت یکی از راه‌های مهم پیروزی در مقابل دشمنان است افزود: راه پیروزی بر مشکلات و تهاجمات عدیده داخلی و خارجی، اعتماد به خداوند و استقامت در برابر ترفند‌های دشمنان است.

 

وی، رزمندگان اسلام را الگوی استقامت و اقتدار در برابر دشمنان دانست و تاکید کرد: رزمندگان سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها اقتدار نظام اسلامی ایران را به منصه ظهور رسانده‌اند که مایه افتخار و صلابت ملت ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه شهدا تاج کرامت، ایثار و مقاومت را از خداوند متعال دریافت کرده‌اند افزود: وظیفه همه آحاد جامعه و هر انسان پاک پاخته این است که در مجلس ذکر یاد شهدا توفیق حضور داشته باشد و با عمل به سیره شهدا راه سعادت را بپیماید.

حجت‌الاسلام امیدعلی سلیمانی‌نژاد با تاکید بر توجه به وصیت نامه شهدا خاطرنشان کرد: تفکر در وصیت نامه شهدا و عمل به آن راهگشای عبور از مشکلات و رسیدن به سعادت است.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا افزود: شهد شیرین شهادت گرد و غبار را از چهره اجتماع پاک می‌کند و جامعه را به شادابی معنوی می‌رساند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه هم با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر گفت: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به تهاجم سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی علیه نظام اسلامی و مردم کرده است.

سردار رمضان زیراهی افزود: یکی از راه‌های مقابله با تهاجمات فرهنگی و سیاسی دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که رسالت و وظیفه همگانی است.

وی تاکید کرد: اگر در جامعه‌ای فرهنگ ایثار و شهادت متبلور شود  آن جامعه شکست ناپذیر می‌شود و هیچ  ابرقدرتی جرات تجاوز به آن را ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر