پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۷۹۹
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: مدیر کل هواشناسی استان بوشهر گفت: اواخر وقت امروز و همچنین در روز‌های پایانی هفته دو سامانه بارشی وارد استان می‌شود که طی آن شاهد آسمان ابری همراه با بارش باران، رگبار و رعد و برق در استان خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، فرج‌الله شکوهی‌پور بیان کرد: سامانه بارشی که اواخر وقت جمعه گذشته وارد استان شده بود ، باعث بارش‌های خوبی در نقاط مختلف استان شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست افزود: از فردا با ورود یک سامانه بارشی جدید به استان، وقوع بارش باران، گاهی رگبار همراه با رعدو برق و وزش باد در سطح استان به‌ویژه در نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه شدت فعالیت این سامانه از بعدازظهر روز سه‌شنبه تا ظهر روز چهارشنبه خواهد بود اضافه کرد: با خروج این سامانه، به طور موقت از میزان ناپایداری‌های جوی کاسته می‌شود و وزش باد شمال غربی بر روی سواحل و دریا افزایش و در پی آن ارتفاع موج دریا نیز افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: از اواخر روز پنج‌شنبه و طی روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدیدی به استان بوشهر دوباره شاهد رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و گاهی بارش تگرگ خواهیم بود.

شکوهی‌پور با اشاره به وضعیت جوی و دریایی استان طی ۲۴ ساعت آینده گفت: جهت باد بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۲۷ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۷:۲۷ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۲:۰۷ دقیقه و مد دوم ساعت ۱۸:۴۲ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر