جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۶۴۸۶۴
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: اگر مالک تراکتورسازی در این مقطع بار دیگر به برانکو پیشنهاد بدهد، او این مرتبه همکاری با تیم تبریزی را بپذیرد؛ آن چه لیگ برتر را جذاب‌تر از قبل می‌کند، اما به دلایل مختلف به سود مربی کروات نیست.

به گزارش فکرشهر، روزنامه همشهری نوشت: «بعد از قطع همکاری مصطفی دنیزلی با تراکتورسازی، شایعه‌ای در تیراژ وسیع ساخته و منتشر شده مبنی بر این که احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم تبریزی وجود دارد. در حقیقت اگرچه خیلی‌ها کار برانکو با تیم ملی را تمام‌ شده می‌دانند اما هنوز قراردادی بین طرفین امضا نشده و از سوی دیگر مذاکره رودرروی ایوانکوویچ با زنوزی در روزهای پایانی فصل گذشته هم رنگ و بوی جدی‌تری به این شایعات می‌دهد. همه اینها در حالی است که اگر فدراسیون در پرداخت دستمزد احتمالی برانکو با مشکل مواجه باشد، برای زنوزی انگار هیچ کاری آسان‌تر از پول دادن نیست! با این تفاسیر شاید اگر مالک تراکتورسازی در این مقطع بار دیگر به برانکو پیشنهاد بدهد، او این مرتبه همکاری با تیم تبریزی را بپذیرد؛ آنچه لیگ برتر را جذاب‌تر از قبل می‌کند، اما به دلایل مختلف به سود مربی کروات نیست.

برانکو اگر الان پیشنهاد احتمالی تراکتور را بپذیرد، طبیعتا شانس هدایت تیم ملی را از دست خواهد داد؛ جایی که مربی کروات در سال‌های گذشته برای بازگشت به آن بی‌تابی می‌کرد. این شاید آخرین بخت ایوانکوویچ برای پس گرفتن نیمکت تیم ملی باشد.

تراکتورسازی رقیب مستقیم پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده و حضور برانکو روی نیمکت تبریزی‌ها، به هیچ‌ وجه برای هواداران تیم سابقش خوشایند نخواهد بود. مرد کروات با جام‌هایی که گرفت به محبوبیتی افسانه‌ای در پرسپولیس دست یافت اما کوچ به تراکتور بخش قابل توجهی از این محبوبیت را از بین خواهد برد. به این ترتیب او ساکن ورزشگاهی خواهد شد که تا همین چند‌ ماه پیش پرچم‌های ژاپن در آن برافراشته می‌شد. البته شاید این موضوع زیاد هم برای برانکو مهم نباشد. پروفسور همیشه گفته فوتبال حرفه‌ای است و آدم‌های آن حق هر انتخابی را دارند. اگر این طور نبود ایوانکوویچ در روزهای پایانی فصل قبل با زنوزی مذاکره نمی‌کرد.

اگر تراکتور به برانکو پیشنهاد بدهد، او قبل از پذیرفتن این آفر باید به سرنوشت مشترک آخرین سرمربیان تیم تبریزی نیم‌نگاهی بیندازد. واقعیت آن است که نتیجه نگرفتن در تراکتور هرگز تحمل نخواهد شد. همین حالا اگر دنیزلی ۲بازی عقب‌افتاده تیمش را می‌برد به یک امتیازی صدر می‌رسید اما مدیران تیم تبریزی به او فرصت ندادند. ایوانکوویچ که اخیرا طعم بی‌رحمی مدیران عربستانی را چشیده، باید بداند از این نظر در تراکتور هم شرایط چندان با الاهلی متفاوت نیست. او در پرسپولیس از ۱۱ بازی اولش فقط دو تا را برد و ماند اما شاید در تراکتور این فرصت را به پروفسور ندهند.

برانکو در پرسپولیس ۳ سال پیاپی قهرمان لیگ شد و بدون تعارف وقتی حس کرد دیگر توان تکرار این موفقیت را ندارد، جدا شد. حالا در صورت حضور احتمالی او در تراکتور، کسب هر نتیجه‌ای جز قهرمانی برای این مربی یک عقبگرد و شکست شخصی محسوب خواهد شد.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر