جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۸۸۴
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۰

فکرشهر: دبیر کارگروه تنظیم بازار گناوه گفت: به استناد رای دیوان عدالت اداری، داروخانه‌های این شهرستان حق دریافت مبلغ حق فنی و یا تعرفه خدمات دارویی نسخه‌ها را از مشتریان ندارند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدحسین داریونی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار این شهرستان افزود: باتوجه به مصوبه این کارگروه، داروخانه‌ها ملکف به رعایت رای صادرشده  دیوان عدالت اداری هستند و درصورت تخلف از این امر برخورد خواهد شد.

وی اظهارداشت: دفاتر پلیس + ۱۰ و خدمات قضایی الکترونیک باید نسبت به نصب نرخ‌نامه خدمات که در کارگروه مصوب شده‌است در محل دید عموم اطلاع رسانی کنند.

داریونی گفت: به استناد مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و دستورالعمل  رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هرگونه نرخ‌گذاری و افزایش  قیمت کالا و اقلام در این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه افزود: افزایش نرخ تاکسی‌های ۱۸۲۰ در شهر گناوه که بتازگی صورت پذیرفته وجاهت قانونی ندارد و مردم شکایات خود را به شهرداری  از طریق شماره تلفن ۳۳۱۳۵۴۱۷ اعلام و درصورت رسیدگی نشدن به تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

وی بیان کرد: در اجرای تصمیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی و همزمان با طرح اصلاح سوخت بنزین، جلسه کارگروه تنظیم بازار این شهرستان به منظور رصد و پایش و نظارت هرچه بهتر بر قیمت و کالاهای اساسی و دسترسی آسان مردم به ارزاق با قیمت مناسب بصورت مستمر و منظم در فرمانداری برگزار می شود.

داریونی گفت: خروجی این جلسات باید با استمرار فعالیت گشت‌های مشترک باهدف نظارت و حضور محسوس بازرسان حوزه اصناف و برخورد با متخلفان مصداق پیدا و عملیاتی شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر