پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۹۲۹
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: معاون اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان بوشهر گفت: تمامی تخلفات و جرائم انتخاباتی داوطلبان مجلس شورای اسلامی رصد و با آن‌ها در هر مرحله‌ای برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، الماس گشتاسبی در دومین نشست ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان بوشهر گفت: این ستاد در تمامی شهرستان‌ها نیز تشکیل شده و هدف آن، برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و به‌دور از تخلفات و جرائم است.

او اضافه کرد: وظیفه این ستاد، نظارت موضوعی و جزئی بر تمامی فرآیند و محور‌های انتخابات شامل نحوه ثبت‌نام داوطلبان، تبلیغات، حضور در فضای مجازی، تبلیغات زودهنگام و نشر اکاذیب و اهانت‌ها است که همواره رصد و با قصد پیشگیری با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان بوشهر تأکید کرد: مدیران دستگاه‌ها، مجریان و ناظران باید با حفظ بی‌طرفی کامل حضور یابند و از امکانات دولتی هم برای تبلیغات انتخاباتی به نفع یک نامزد استفاده نشود.

گشتاسبی گفت: در سریع‌ترین زمان به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌شود که ابتدا با قصد پیشگیری، قوانین به اشخاص و احزاب ابلاغ می‌شود و پس از آن، با احراز تخلف، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

به‌گفته این مقام قضایی، این جلسات به‌صورت منظم و مستمر، پیش، هنگام و پس از انتخابات برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر