سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۹۵۱
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: با حضور معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان سالن ورزشی شهدای فاریاب دشتستان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، این سالن ورزشی  به مساحت  هزار و 250مترمربع   با اعتبار 22 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و وزارت نفت افتتاح شد.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز پانصد و شصتمین سالن ورزشی کشور در روستای فاریاب دشتستان افتتاح شد.

جمشید تقی‌زاده زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تکمیل طرح های ورزشی در استان بوشهر در اولویت است و این در حالی است که در شش سال گذشته طرح های مختلف ورزشی بر اساس مطالبات مردم در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح شده است.

وی  گفت: با توجه به ظرفیت بالای بوشهر در عرصه ورزش‌های دریایی و ساحلی تلاش می‌‌شود پایگاه قهرمانی قایقرانی کشور به مرکزیت استان بوشهر ایجاد شود.

جمشیدی از توسعه خانه‌های ورزش روستایی خبر داد و افزود: توسعه خانه‌های ورزشی در اولویت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در نقاط روستایی و محروم است و تا  پایان کار دولت  4 هزار و 500 خانه ورزش روستایی در استان‌ها ایجاد می شود.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان  همچنین از استخر شنای  در دست ساخت اهرم بازدید کرد و با تاکید بر تسریع در تکمیل این طرح گفت: برای تکمیل این طرح 20 میلیارد ریال اعتبار اختصاص می یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با بیان اینکه بیش از 6 سال از آغاز ساخت این طرح می‌گذرد افزود: تاکنون 30 میلیارد ریال در ساخت استخرسرپوشیده اهرم پرداخت شده است.

احمد بهروزیان‌فرد کل هزینه پیش بینی شده برای اجرای این طرح را 50  میلیارد ریال عنوان کرد.

همچنین پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در نشست با هیات های ورزشی شهرستان دشتستان در برازجان گفت : هیچ باشگاهی د رکشور ما لاکچری نیست  و آنهایی که  باشگاه داری می کنند به ورزش عشق می ورزند.

تقی زاده  در خصوص تیمهای باشگاهی استقلال و پیروزی نیز گفت: سعی می کنیم تا پایان سال مقدمات واگذاری این دوباشگاه را به بخش خصوصی فراهم کنیم.

وی بر در خصوص مساعدت به هیات های ورزشی دشتستان و ساخت سالن ورزشی سه هزار نفری این شهرستان و تجهیز خانه جوان دشتستان قول مساعد داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر