سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۹۶۵
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: سردار سلامی با بیان اینکه همه انبیا الهی آرزوی برقراری حکومت و نظام اسلامی را داشتند، گفت: امروز این آرزو تحقق‌یافته و همه‌جا پرچم عاشورا در اهتزاز است.

به گزارش فکرشهر، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاموش کردن فتنه‌ها سند وفاداری مردم است، گفت: به دشمنان می‌گوییم اگر دست از شیطنت برندارند منافعشان را به آتش می‌کشیم.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشستی با رزمندگان، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار کرد: این ۴۱ سال به قوت حضور شما که الهام‌یافته از تبعیت ولی امر مسلمین است هر فتنه و جنگی سرد و خاموش شد.

به نوشته  فارس، فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن همه راه‌ها را تجربه کرده است گفت: هیچ کشوری به‌اندازه ایران در طول تاریخ بشر و در روی کره خاکی در معرض تهاجمات سنگین شیاطین بزرگ و کوچک نبوده است اما ملت ایران با ایستادگی خود و با شرف و آبرومندی از همه مشکلات عبور کردند.

سردار سلامی با بیان اینکه مردم ایران در شکستن دشمن و ناکار کردن آن‌ها هنرمند هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب در میدان نبرد جهانی شجاعانه ایستاده و مردم ایشان را مانند نگین در حلقه انگشتری مهر خود می‌گیرند و با هم قله‌ها را فتح می‌کنند.

وی تأکید کرد: تا پیروزی فاصله‌ای نداریم، به خیمه دشمن نزدیک هستیم، آن‌ها در حال عقب‌نشینی هستند و در حین عقب‌نشینی این فتنه‌ها را به پا می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: دشمن فکر می‌کند با فشار اقتصادی می‌تواند ملت ایران را به تسلیم وا‌دارد اما هرچه بیشتر فشار وارد کند مردم مستحکم‌تر می‌ایستند.

سردار سلامی با بیان اینکه همه انبیا الهی آرزوی برقراری حکومت و نظام اسلامی را داشتند، اذعان کرد: امروز این آرزو تحقق‌یافته و همه‌جا پرچم عاشورا در اهتزاز است.

وی با بیان اینکه خاموش کردن فتنه‌ها سند وفاداری مردم است، خاطرنشان کرد: اگر دشمنان دست از شیطنت برندارند منافعشان را به آتش می‌کشیم و به آن‌ها می‌گوییم که شما را تعقیب می‌کنیم، می‌یابیم و انتقام می‌گیریم.

همچنین به نوشته ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی سپاه سیدالشهدا (ع) در شهرستان ری اظهار داشت: 

وی به ناآرامی های پس از گرانی بنزین در داخل کشور اشاره کرد و گفت: مردم با حضور به موقع در صحنه جلوی هر گونه ناآرامی را در داخل کشور گرفتند ولی دشمنان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای که در این قضایا دست داشتند باید بدانند سیلی محکمی از نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند خورد.

سلامی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند اگر دست از ایجاد فتنه برندارند ملت بزرگ ایران نیز منافع آنان را در منطقه با خطر روبرو خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر