پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۹۷۲
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

فکرشهر:  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: استقلال سیاسی لازمه و مقدمه پیشرفت همه جانبه است که مکتب امام راحل شالوده و اصول آن را مشخص کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت‌الاسلام محمد قمی در نخستین عهدواره پیشرفت منطقه‌ای استان بوشهر افزود: مساله امروز این جامعه را عزم جوانانه برای رسیدن به پیشرفت و ترقی می‌دانم.

وی یادآورشد:مهمترین وظیفه حاکمیت و مسوولان در این شرایط تمهید و روان سازی حرکت جوانان برای گام برداشتن درمسیرپیشرفت است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر مسوولان بتوانند زمینه‌ لازم برای انجام اقدامات خود جوش هسته‌های مقاومت پیشرفت جوانان را فراهم کنند اتفاق‌های بزرگی به دست جوانان پرظرفیت این جامعه رخ می‌دهد.

قمی با تاکید براینکه روایت صادقانه پیشرفت به‌وسیله جوانان رقم می‌خورد اظهار کرد: مهمترین محورهای ناب تبلیغ، ترویج و تبیین را پیشرفت‌هایی می‌دانم که به واسطه جوانان به‌دست می‌آید برهمین اساس باید با عزمی جزم و سرمایه‌گذاری مناسب برای پیشرفت جامعه تلاش کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یادآورشد: آنچه از مکتب امام راحل فهمیدیم پیشرفت هم هدف و هم راه است چرا که انسان به‌عنوان موجودی ناآرام توقف ندارد و هر قدر تلاش کند به مقاصد و هدفهای خود دست یافته است.

وی ادامه داد: در چرخیدن چرخ‌های جامعه نگاه به ظرفیت جوانان ضروری است برهمین اساس چرخ اقتصاد با توان جوانان و انگیزه مومنان باید بچرخد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید از الگوی ایرانی اسلامی برای رسیدن به پیشرفت استفاده کرد و اگر جوانان پا در مسیر پیشرفت بگذارند امیدوارانه‌ترآینده انقلاب و کشور را رقم می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با نمای کلان دانش بنیان اسلامی برای پیشرفت است و با حضور جوانان انقلابی، پای کار، مومن، اهل دانش و ولایتمدار تحقق می‌یابد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری  ادامه داد: آینده این کشور به وسیله جوانان انقلابی و ولایت‌مدار رقم می‌خورد.

صفایی بوشهری اضافه کرد: برگزاری این عهده واره نشان می‌دهد استان بوشهر به‌عنوان یکی از استان‌های جوان کشور براساس نگاه رهبرمعظم انقلاب،دانش، توسعه و پیشرفت، مدیریت جهادی و حضور همه جانبه جوانان در حرکت است و این آغازی برای انجام کاری بزرگ در استان و تبدیل شدن به الگویی برای تمام ایران است.

وی تاکید کرد: استان بوشهر استانی غیرمکشوف در بخش سرمایه‌های سرزمینی است اما سرمایه‌های انسانی این استان از سرمایه‌های زیرزمینی آن بسیار مهم‌تر است.

صفایی بوشهری گفت: تمدن محصول فکر و اندیشه مدیریت انسان است و امروز بزرگترین ثروت استان بوشهر منابع انسانی و جوانان ولایت‌مدار و انقلابی آن است که موجب معروفیت این استان شدند.

وی ادامه داد:بوشهر استانی انقلابی، ولایتمدارو جهادی است و با توجه به ظرفیت‌های موجود این استان امروز بعنوان الگوی تنظیم سند اقتصاد دانش‌ بنیان کشور پذیرفته شده است.

امام جمعه بوشهر گفت: این استان همچنین بعنوان منطقه ویژه علم و فناوری و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب معرفی شده و اگرقرار است بعنوان الگوی تمدن اندیشه‌های اسلامی براساس اندیشه رهبر معظم انقلاب باشیم باید با ایمان، اخلاق، دانش و کارجهادی در این خصوص اقدام کنیم.

دبیرنهضت اجتماعی جوانان استان بوشهر گفت: نخستین عهدواره نهضت اجتماعی جوانان استان با عنوان عهدواره توسعه منطقه‌ای بوشهر با هدف ارائه الگوهای موفق عرصه‌های اجتماعی کسب و کار، نشاط، تفریح و گردشگری، آموزش و مطالبه گری ،ورزش، سلامت و محیط زیست اجرا شد.

ایمان زندی‌نیا افزود: تلاش شده در این عهدواره گروه‌های موفقی که با توان خود درعرصه‌های مختلف ورود کردند و توانستند در منطقه اثرگذار و منجر به ایجاد تحول و پیشرفت شوند معرفی شوند.

وی ادامه داد: نهضت اجتماعی جوانان مجموعه‌ای دلسوز نظام و انقلاب است.

در این یادواره 15 ایده موفق استانی و تاثیرگذاردر پیشرفت استان ارائه می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر