پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۹۸۸
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

فکرشهر: امام جمعه موقت دیر گفت: با چشم باز و دقت فراوان نماینده مجلس را انتخاب کنیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی همه جناح‌ ها ثبت نام کرده‌اند و این وظیفه همه ما را سنگین می‌کند.

وی اضافه کرد: نمایندگی مجلس یک مسئولیت و امانت است که مردم باید در سپردن این امانت به افراد دقت لازم داشته باشند و برای انتخاب افراد مسئولیت های قبلی آنان را در نظر بگیرند که تا  چه حدودی برای جامعه و منطقه تاثیرگذار بوده‌ اند.

امام جمعه موقت دیر بیان کرد: هدف حوزه و دانشگاه این است که هر دو به دنبال تربیت انسان هستند و در گام دوم انقلاب حوزه و دانشگاه می‌توانند در پرورش نسل انسان عالم، متعهد و ظلم ستیز  نقش اساسی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به مشکلات شهرستان دیر اشاره کرد و گفت: مردم نگرانی کمبود آب در برخی از محلات شهر خود هستند که مسئولان باید این مشکل را بصورت ریشه‌ای حل کنند و اینکه مسئولان می‌گویند آب را ذخیره کنید، آبی نیست که مردم در مخازن منزل خود ذخیره کنند.

بحرانی ادامه داد: مسئولان تلاش کنند تا خسارت گوجه کاران شهرستان پیگیری شود و نگرانی آنان در این فصل کار و تلاش برطرف و برای این کار راهکارهای مناسبی پیدا شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر