سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۹۹۱
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: متأسفانه تعداد پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان نیمه‌ تمام رهاشده و بودجه‌ای برای تکمیل آن‌ها تخصیص نیافته است.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: متأسفانه تعداد پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان نیمه‌ تمام رهاشده و بودجه‌ای برای تکمیل آن‌ها تخصیص نیافته است.

خطیب جمعه برازجان افزود: از استاندار و فرماندار درخواست می‌شود نسبت به تأمین و تخصیص اعتبار موردنیاز و فعال نمودن این پروژه‌ها اقدام نمایند، چراکه گذشت زمان موجب فرسودگی بنا و تضیع بیت‌المال می‌شود.

امام‌جمعه برازجان با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی، معیارهای کاندیدای اصلح را بیان کرد و گفت: تقوا و پایبندی به ارزش‌های دینی و انقلابی، تدین همراه با تخصص، شناخت مسائل سیاسی، شناخت لازم از مسائل ایران و جهان، اعتقاد به مبانی انقلاب و خط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، شجاعت لازم در احقاق حق مردم، سوابق مثبت شخصی و خانوادگی، ساده زیستی و مردمی بودن، داشتن قدرت لازم برای عملی ساختن وظایف یک نماینده، عدم وابستگی به صاحبان ثروت از ویژگی‌های کاندیدای اصلح است و به کسانی که برای مجلس شورای اسلامی هزینه‌های میلیاردی می‌کنند، رأی ندهید.

مصلح با اشاره به آشوب‌های اخیر در منطقه غرب آسیا اظهار داشت: بعد از اربعین حسینی، آمریکا و عوامل داخلی تلاش کردن سه کشور لبنان، عراق، ایران را به آشوب بکشند، گرچه حوادث سپری‌شده است، اما هنوز تمام نشده به‌خصوص در ایران ام القرای جهان اسلام که تا پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی تقریباً این شرارت ادامه خواهد داشت، پس مردم هوشیار باشند.

وی افزود: شرارت‌هایی که در این سه کشور اتفاق افتاد باهم شباهت زیادی دارد؛ تخریب اموال مردم، آتش زدن بانک‌ها، بیمارستان‌ها، اماکن عمومی؛ این حاکی از برنامه‌ریزی دقیق دشمنان انقلاب می‌باشد.

مصلح با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در بیست و هشتمین اجلاس نماز در گرگان اظهار داشت: نماز هدیه الهی است، خداوند این نعمت را به ما هدیه فرموده که با آن جان‌ودل خود را پالایش کنیم و ارتباطات بشری برخوردار از معنویت و امن، سلامت روانی و رهایی از چالش‌های ستیز گرایانه و بهجت و نشاط را نصیب جامعه‌سازیم.

خطیب جمعه برازجان با اشاره به ۲۲ آذرماه سالروز حمله به منزل شیخ ابراهیم زکزاکی و قتل‌عام مردم مسلمان نیجریه اظهار داشت: درخواست از مجامع بین‌المللی برای کمک به انتقال ایشان به خارج از نیجریه جهت معالجه ایشان داریم.

امام‌جمعه برازجان با تسلیت شهادت آیت‌الله دکتر محمد مفتح، این شهید  را نماد وحدت حوزه و دانشگاه خواند و بیان کرد: شهید مفتح به حوزه و دانشگاه علاقه خاصی داشت و صادقانه در هر دو حوزه خدمت می‌کرد؛ لذا روز شهادت این اندیشمند روز وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذاری شده است و بنابراین دانشجویان و طلاب در کنار هم در راستای پیشرفت و توسعه کشور گام بردارند؛ حوزه و دانشگاه از ابتدای پیروزی انقلاب در کنار همدیگر بوده‌اند و از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) با جان‌ودل دفاع کرده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر