جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۰۱۵
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴واحد صنعتی غیرفعال و راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان با سرمایه گذاری ۸۷ میلیارد ریال دوباره راه‌اندازی و تولید را از سر گرفتند.

به گزارش فکرشهر، مهدی صفوی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با راه‌اندازی مجدد این واحدهای صنعتی برای ۲۳۹ نفر به طور مستقیم اشتغال‌زایی شده‌است.

وی بیان کرد: این واحد های صنعتی در زمینه های بسته‌بندی مواد غذایی، کانی‌های غیرفلزی، فلزی، شیمیایی و سردخانه فعالیت می‌کنند.

صفوی یادآورشد: همچنین در این ارتباط در سال گذشته نیز ۱۹ واحد صنعتی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت و برای ۲۱۴ نفر از جوانان این استان شغل ایجاد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر، بازار و فروش، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات مدیریتی را از جمله مهمترین دلایل تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی این استان عنوان کرد.

وی افزود: با انجام پروژه‌های عارضه یابی، مشاوره ، برنامه‌ریزی دقیق و اعطای تسهیلات موثر به برخی از این واحدهای صنعتی زمینه بازگشت آنها به چرخه تولید فراهم شده‌است.

صفوی عنوان کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی برسال رونق تولید و بر اساس اهداف و برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، احیای واحدهای راکد و غیرفعال که پیشتر به بهره‌برداری رسیده و به دلایلی تعطیل شده‌اند در دستور کار این شرکت قرار گرفته‌است.

مجموع واحدهای تولیدی استان بوشهر ۲ هزار و ۵۵ واحد است که از این شمار اکنون یکهزار و ۵۳۵ واحد معادل ۷۵درصد آنها فعال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر