جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۱۴۳
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: با شروع طرح اقدام ملی مسکن ۳۴۹ واحد مسکونی در این شهرستان احداث می شود که با اجرای آن اقشار متوسط و درآمد جامعه صاحب مسکن می شوند.

به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر همین اساس افراد واجد شرایط می‌توانند از روز سه شنبه با مراجعه به سایت اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی هدف از اجرای طرح اقدام ملی مسکن را تامین مسکن برای اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه دانست و ادامه داد: این طرح بر اساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار دشتی ادامه داد: این طرح در دو شهر خورموج و کاکی اجرا می شود که سهمیه شهر خورموج ۳۲۳ و شهر کاکی۲۶ واحد پیش بینی شده است.

نادری در درباره شرایط متقاضیان گفت: متقاضیان مسکن در این طرح باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی باشند و از هیچ‌یک از امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد.

وی تصریح کرد: همچنین فرد متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار و در صورتی که متقاضی، زن خود سرپرست است حداقل سن او باید ۳۵ سال باشد.

وی اظهار داشت: همچنین فرد متقاضی باید حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشد و برای دریافت تسهیلات بانکی نیز هیچگونه منع قانونی از جمله چک برگشتی و تسهیلات معوقه نداشته باشد.

وی اضافه کرد: توانایی تامین هزینه مازاد بر تسهیلات بانکی ساخت مسکن و امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی بر اساس اعلام دستگاه یا نهاد مربوطه و همچنین توانایی پرداخت اقساط ماهیانه تسهیلات بانکی دریافتی از دیگر شروط لازم برای متقاضیان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر