جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ در نشست رییس شورای اسلامی شهرستان با مدیرکل مطرح شد:
فکرشهر: رییس شورای اسلامی دشتستان می گوید این شهرستان در حوزه آموزش و پرورش با مشکلات و کاستی های فراوانی مواجه است و مطالبات این شهرستان در حوزه نظام آموزشی باید احصا و برطرف شود. کرامت اله کشاورز این مطالب را در ادامه پیگیری های خود برای حل مشکلات دشتستان در نشستی که با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر داشته، مطرح کرده است...
کد خبر: ۶۵۱۵۴
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: رییس شورای اسلامی دشتستان می گوید این شهرستان در حوزه آموزش و پرورش با مشکلات و کاستی های فراوانی مواجه است و مطالبات این شهرستان در حوزه نظام آموزشی باید احصا و برطرف شود. کرامت اله کشاورز این مطالب را در ادامه پیگیری های خود برای حل مشکلات دشتستان در نشستی که با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر داشته، مطرح کرده است.

به گزارش «فکرشهر»، کشاورز در این نشست، همکاری و تلاش بیشتر مدیران ارشد آموزش و پرورش برای رفع مشکلات و پاسخ مثبت به مطالبات نظام آموزشی، مدارس و کادر اداری و آموزشی شهرستان دشتستان را خواستار شد و گفت: مشکلات، کاستی ها و مطالبات متعدد در حوزه آموزش و پرورش سطح شهرستان دشتستان وجود دارد که با بررسی و احصاء صورت گرفته، اهم این مشکلات و مطالبات را اولویت بندی کرده ایم.

رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان ادامه داد: ساخت، نوسازی و ساماندهی مدارس تخریبی و اختصاص اعتبار لازم، اهتمام در تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام از جمله سالن های ورزشی در سطح شهرستان و توجه بیشتر به حل معضل کمبود فضای آموزشی، حل کمبود نیروی انسانی خصوصا در مقطع ابتدایی، افزایش بودجه و هزینه های اداری همچنین ساماندهی و جبران کمبود نیروهای خدماتی و سرایه داری ها، رفع کمبود وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی همچنین لزوم افزایش کیفیت لوازم اعطایی از جانب سازمان نوسازی به مدارس و ساماندهی و بهبود سرانه دانش آموزی، بودجه و اعتبار روستا مرکزی از مهم ترین مطالبات و مشکلات شهرستان دشتستان در حوزه آموزش و پرورش است.

وی، با تقدیر از مدیر کل برای تشکیل این جلسه، بر همکاری های لازم برای رفع مشکلات تاکید کرد.

علیمراد کرمی ـ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ـ نیز در این نشست، از پیگیری ها وتلاش های رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان برای احصا و حل مشکلات شهرستان تشکر و گفت: ۱۲۰۰ کلاس تخریبی در سطح استان بوشهر وجود داشته که با تلاش همگانی و استفاده از ظرفیت ارزشمند خیرین در حال حاضر حجم کلاس های تخریبی را به ۷۰۰ کلاس درس کاهش داده ایم. 

کرمی افزود: در خدمات رسانی هرگز  کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد و هم اکنون در سطح استان با کمبود حدود ۲۰۰ نفر نیروی خدماتی مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: ۳۰۰۰ مدرسه در استان داریم که سرانه آنها در آینده نزدیک واریز خواهد شد؛ همچنین پرداخت بخشی از هزینه های اداری، خصوصا اداراتی که هیچ منبع درآمدی ندارند، تا پایان سال در دستور کار است.

کرمی بر همکاری برای حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش دشتستان با همکاری رییس شورای اسلامی شهرستان نیز تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر