سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۱۵۷
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۲

فکرشهر: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: ازدواج آسان گروه‌های هدف بهزیستی استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا حاجیونی صبح سه شنبه در نشست هماهنگی پویش حلقه وصل اظهار داشت: یکی از ماموریت‌هایی که سازمان بهزیستی متعهد به اجرای آن است، فراهم کردن بستر مناسب و کمک به ازدواج آسان در بین گروه‌های هدف بهزیستی است.

وی خاطرنشان کرد: «پویش حلقه وصل» از جمله همین طرح هایی است که با هدف مشارکت جویی خیرین، به‌ویژه عزیزان اصناف محقق می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر بیان کرد: حداقل ۳۳۰ زوج از بین گروه‌های تحت‌پوشش بهزیستی استان به عنوان مزدوجین پشت نوبتی‌های کمک‌هزینه جهیزیه هستند.

حاجیونی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود تفاهم‌نامه‌ای بین اتاق اصناف و اداره کل بهزیستی با هدف مشارکت در طرح‌های بهزیستی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به نفع مددجویان تحت پوشش بهزیستی و تسری آن در همه شهرستان‌ها انعقاد شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: اتاق اصناف استان  آمادگی خود را در راستای تهیه کالا و لوازم خانگی مورد نیاز این طرح به قیمت مصوب کارخانه و بی‌واسطه اعلام می‌کند.

مصطفی گراشی ضمن تأیید و تاکید بر کمک خیرین به تسهیل ازدواج آسان بیان داشت: اتاق اصناف جلسه‌ای با همین هدف در روزهای آتی با صنوف در سطح استان با هدف مشارکت در این طرح با حضور مدیر کل بهزیستی استان برگزار خواهد کرد.

علیرضا هوشیار معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بوشهر نیز ضمن تشریح اهمیت اجرای این طرح، نقش اصناف را در راستای مشارکت برای رسیدن به هدف مهم دانست و خواستار تسری آن در همه شهرستان‌ها در سطح استان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر