جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امشب با خروج سامانه بارشی از این استان دمای هوا به تدریج پنج تا هفت درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد...
کد خبر: ۶۵۱۷۸
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امشب با خروج سامانه بارشی از این استان دمای هوا به تدریج پنج تا هفت درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علیرضا بهادری روز سه‌شنبه درجمع خبرنگاران افزود: سامانه بارشی اخیر که از روز یک‌شنبه وارد استان شده باعث بارش‌های مناسبی در نقاط مختلف استان به‌ویژه در جنوب و مرکز استان شده است.

وی بیان کرد: تا ظهر امروز جم با ۱۷۰ میلی‌متر بیشترین بارندگی را در استان داشته و پس از آن مناطقی از شهرستان‌های دیر، دشتی و بخش دلوار شاهد بیشترین میزان بارش بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با خروج تدریجی سامانه بارشی از استان شاهد نفوذ توده هوای سرد و وزش باد به‌نسبت شدید شمال غربی در قسمت‌های مرکزی و جنوبی خلیج‌فارس و مواج شدندریا خواهیم بود که این وضعیت تا روز جمعه ادامه دارد.

بهادری افزود: از دریانوردان به‌ویژه صاحبان شناورهای کوچک و تفریحی انتظار است در این مدت از ترددهای غیر ضروری در مناطق یاد شده خودداری کنند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده باتوجه به رطوبت باقی‌مانده از بارش‌های اخیر، شاهد وقوع پدیده مه صبحگاهی و شامگاهی و کاهش دید افقی در استان هستیم که در این رابطه نسبت‌ به اختلال در پروازهای ورودی و خروجی و ترددهای جاده‌ای هشدار داده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر