پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۲۹۷
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنایت‌های آمریکایی‌ها در کشورهای منطقه پیش روی ماست اما می‌گویند که طرفدار حقوق بشر هستند که این دروغی بیش نیست.

به گزارش فکرشهر، سردار رمضان شریف شامگاه پنج شنبه در یادواره سرداران و 232 شهید شهرستان دشتی در استان بوشهر افزود: آمریکایی ها پس از سهمیه‌بندی بنزین در ایران، اقدام به سناریو نویسی برای ایجاد اغتشاش در ایران کردند اما پس از رشادت مردم ایران متوجه شدند که با ملتی که در دوران دفاع مقدس 200 هزار نفر شهید داده نمی‌توان از این راه ضربه زد.

وی بیان کرد: با همه اشکالاتی که برخی برای کشور ایجاد کرده اند اما می‌بینیم که چگونه مردم مبارز و انقلابی ایران به پای انقلاب‌شان ایستاده و از آن دفاع می‌کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  افزود: چهل سال دوم انقلاب چهل سال پیشرفت انقلاب است و اگر چه در چهل ساله اول همه تهدیدات در همه زمینه‌ها به پیشرفت تبدیل شده اما در گام دوم انقلاب اراده این ملت به دشمن تحمیل خواهد شد.

وی یادآورشد: اگر دشمن فکر می‌کند با دو سایت و یک خانم معلوم الحال، می‌تواند زنان ایران را به چالش بکشاند، اشتباه می‌کند چرا که در حوادث اخیر زنان و خانواده‌های ایرانی آن چنان به میدان آمدند که قابل تصور نیست.

شریف گفت: منکر نارسایی‌های اقتصادی در کشور نیستیم اما این نارسایی‌ها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد و از این بابت نگران نیستیم چراکه در گام دوم انقلاب اقتصاد پایداری در کشور حاکم خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: دشمنان نظام دلخوش کرده‌اند که یک راهپیمایی در کشور ایجاد و آن را تبدیل به شورش کنند در حالی که کشور ما هیچ بحرانی ندارد و  در آینده خواهید دید که چه کسانی مغلوب هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: باور داریم که شهیدان زنده هستند و ناظر اعمال و کردکار ماهستند.

شریف افزود: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، جاری شدن احکام اسلام و وحی الهی  خواسته شهدای انقلاب اسلامی بوده که بدون تردید به پای آرمان های انقلاب ایستادگی کرده اند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهیدان به همه دنیا ثابت کرده‌اند که با فرهنگ اهل بیت که برای استقرار آن خون دادند، سعادت مردم کشورمان را در این جهان و جهان آخرت تامین می‌کنند.

شریف بیان کرد: ایجاد کودتاها و توطئه‌های فراوان همراه با ترورهای کور و سپس جنگ تحمیلی بخشی از کارکرد دشمن با ملت ایران و نظام نوپای ایران اسلامی بوده است.

وی افزود: اکنون نیز بررسی‌ها نشان می‌دهد که مردم عراق از عملکرد حزب بعث و به خصوص دوران جنگ تحمیلی بر علیه ایران بسیار شرمنده و حاضر نیستند که آن تاریخ سراسر ننگین را به یاد بیاورند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جنگ در هر کشوری بر علیه هر ملتی اتفاق بیافتد اگر آن کشور نتواند سرافراز از جنگ بیرون آید تحقیر و سرسپرده پیروزمنان جنگ می‌شود که نمونه آن را پس از دوران جنگ جهانی دوم و کشورهای شکست خورده کاملا می توان حس کرد.

شریف بیان کرد: این در حالی است که رزمندگان اسلام با پیروزی در جنگ تحمیلی هشت ساله نشان دادند که چگونه سرافراز پس از دوران دفاع مقدس از این کارزار نابرابر بیرون آمدند.

وی خطاب به شهیدان گفت: رزمندگان پس از شما موفق شدند که کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند و اینک کشور به مرحله ای از بازدارندگی و قدرت دفاعی رسیده که دشمن جرات حمله و دست اندازی به مرزهای ما را ندارد.

شریف ادامه داد: امروز اگر کوچک ترین تعرضی به مرزهای ما شود با پاسخ کوبنده فرزندان این انقلاب و نظام مواجه خواهد شد.

وی عنوان کرد: آرزوی همه شهیدان باز شدن راه کربلا بود که با مجاهدت همان شهدا، علما و مردم شیعه و آزاده عراق این وعده محقق شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت دشمن و کشور ما در منطقه، گفت: دشمن امروز نسبت به چهل ساله گذشته دستش خالی است و اگر روزی بر روی رژیم شاهنشاهی، سپس مجاهدین کوردل تروریست، طالبان و داعش حساب باز می‌کرد تا بر علیه منافع ملت ایران توطئه چینی کند اما امروز نه در جنگ نیابتی و نه در جنگ مستقیم نتوانسته هیچ موفقیتی کسب کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر