پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
کد خبر: ۶۵۳۱۹
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در هفته‌ای که گذشت بازار سکه و طلا تحت تاثیر نوسانات کم طلای جهانی قرار گرفت و دامنه نوسانات متعادل پیش رفت؛ به‌ گونه‌ای که سکه تمام با ۳۰ هزار تومان نوسان بین چهار میلیون و ۴۵٠ تا چهار میلیون و ۴٨٠ هزار تومان متغییر بود.

به گزارش فکرشهر، محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایسنا، اوضاع بازار سکه و طلا در هفته اخیر را اینگونه توصیف کرد که قیمت هر اونس طلای جهانی بین یک تا شش دلار در طول هفته نوسان داشت. ضمن اینکه نوسان قیمت ارز نیز تقریبا مختصر بود و دامنه تغییرات مشخصی داشت؛ بنابراین باتوجه کم نوسان بودن قیمت هر اونس طلای جهانی و دامنه محدود قیمت ارز، قیمت طلا و سکه تقریبا نوسان کم و محدود داشت.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: کم نوسان بودن قیمت ارز و هر اونس طلا در بازار جهانی باعث شد که در این هفته، علاوه براین که افزایش تقاضای کاذبی شکل نگرفت، حباب جدیدی هم بر قیمت سکه ایجاد نشد.

وی یادآور شد: قیمت سکه از چهار میلیون و ۴۵٠ هزار تومان تا چهار میلیون و ۴٨٠ هزار تومان در نوسان بود و در واقع دامنه نوسان ٣٠ هزار تومانی را تجربه کرد.

کشتی‌آرای افزود: روز گذشته (پنجشنبه) چهار میلیون و ۴٧٠ هزار تومان متوسط قیمت این هفته سکه بود.

وی همچنین قیمت هر گرم طلای ١٨ عیار را به طور متوسط ۴۵۵ هزار تومان عنوان و اظهار کرد: قیمت هر اونس طلای جهانی نیز از ١۴٧٢ تا ١۴٧۶ دلار نوسان داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر