پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر ـ مصطفی منفرد: در هفته پایانی رقابت های لیگ فوتبال باشگاهی خارگ رده بزرگسالان، تیم های پرسپولیس و امید به مصاف هم رفتند که درنهایت این بازی هیجان انگیز با تساوی ۲-۲ به پایان رسید...
کد خبر: ۶۵۳۳۵
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: در هفته پایانی رقابت های لیگ فوتبال باشگاهی خارگ رده بزرگسالان، تیم های پرسپولیس و امید به مصاف هم رفتند که درنهایت این بازی هیجان انگیز با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

به گزارش «فکرشهر»، در حرکتی پسندیده در ابتدای بازی یاد و خاطره مرحوم «احمد عسکری» از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که به تازگی به رحمت ایزدی پیوسته است، گرامی داشته شد.

                                                                                     

رییس هیات فوتبال خارگ در این باره به «فکرشهر» گفت: موفقیت و کسب جام قهرمانی لیگ فوتبال خارگ را به تیم پرسپولیس تبریک و همچنین درگذشت مرحوم احمد عسکری که از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بوده را به جامعی ورزشی خارگ و خانواده محترم عسکری تسلیت عرض میکنم.

محمد میرزایی اضافه نمود: بازی ها با حضور ۴ تیم در سه هفته برگزار شد که خوشبختانه بازیها بنابه نظارت مطلوب نیروهای انتظامی در امنیت کامل و بدون هیچ حادثه ای انجام پذیرفت است.

وی در ادامه عنوان کرد: تیم پرسپولیس قهرمان زود هنگام این دوره مسابقات بوده و همچنین در آخرین دیدار مسابقات این لیگ که روز جمعه ۲۹ آذر بین تیم های استقلال و نگین انجام گرفت نایب قهرمانی مسابقات تعیین شد.

در این بازی هر دو تیم بازی خوبی را از خود نشان دادند که در پایان با دو گل حجت زارعی و علی سنامیری حکم به برتری ۲ بر صفر نگین داد تا این تیم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت ها شود.

میرزایی در پایان از تمام کسانی که در برگزاری مسابقات به خصوص اعضا شورای شهر و شهردار خارگ، اداره ورزش و جوانان، بسیج، ورزشکاران، امور ورزش پایانه ها، اصحاب رسانه و گروههای اجتماعی که با انعکاس خبری باعث ایجاد انگیزه بین جوانان و ورزش دوستان شدند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش «فکر شهر» در پایان این دوره از مسابقات که به همت هیات فوتبال خارگ برگزار شد، تیم پرسپولیس با ۷ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، نگین با ۴ امتیاز نایب قهرمان شد، امید با کسب ۳ تساوی ۳ امتیازه شد و در جایگاه سوم رقابت ها ایستاد و تیم استقلال نیز چهارم شد.          

                         

همچنین، در کنار اهدای جام قهرمانی مسابقات به تیم پرسپولیس، از بازیکنان اخلاق این مسابقات و همچنین بهترین بازیکن، بهترین دروازه بان و تماشاگر نمونه تجلیل به عمل آمد و به رسم یادبود هدایایی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرداری به ایشان تقدیم شد که اسامی بهترین ها به شرح زیر است:

بهترین بازیکن فنی: نیما برون

بهترین دروازه بان: محمد پولادی

بازیکنان اخلاق: علی طاهری، محمد حسینی فرد، ناصر کنعانی، حمید عبدالهی، بهنام ابولی، اکبر زارعی، محسن عبدالهی، حجت زارعی.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر