پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر» گزارش می دهد:
فکرشهر: در حالی که روز چهارشنبه ـ 27 آذرماه ـ برای دومین بار در سال جاری، پیشنهاد انحلال شورای شهر آب پخش در هیات حل اختلاف استان بوشهر مصوب شده و این تصمیم به هیات اختلاف شوراها در پایتخت ارسال شده است، شورای شهر آب پخش، امروز ـ شنبه، 30 آذرماه ـ برای چندمین بار در یک سال گذشته، شهردار این شهر را استیضاح و برکنار کرده است...
کد خبر: ۶۵۳۴۱
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱

فکرشهر: در حالی که روز چهارشنبه ـ 27 آذرماه ـ برای دومین بار در سال جاری، پیشنهاد انحلال شورای شهر آب پخش در هیات حل اختلاف استان بوشهر مصوب شده و این تصمیم به هیات حل اختلاف شوراها در پایتخت ارسال شده است، شورای شهر آب پخش، امروز ـ شنبه، 30 آذرماه ـ برای چندمین بار در یک سال گذشته، شهردار این شهر را استیضاح و برکنار کرده است.

به گزارش «فکرشهر»، این مصوبه، ساعتی پیش در نودویکمین جلسه رسمی، عادی و غیرعلنی شورای شهر آب پخش گرفته شده و از 5 عضو حاضر شورا در جلسه، 4 نفر به آن رای موافق داده اند.

به گزارش «فکرشهر»، اعضای شورای شهر آب پخش که پیش از این نیز چندین بار به طرح سوال و استیضاح «اعظم صمصامی» اقدام کرده بودند و هر بار به دلیل این که قانونی اقدام نکرده اند یا روند قانونی طی نشده، تصمیم و مصوبه اشان در مراکز بالادستی از جمله هیات تطبیق رد شده و آخرین بار آن هم 9 مهرماه سال جاری ـ 1398 ـ بود، این بار تاکید دارند که روند قانونی را طی کرده اند و نامه ها به موقع ارسال شده و به دست خانم شهردار رسیده است.

بر اساس این گزارش، اعضای شورای شهر آب پخش، پس از برکناری شهردار در همین جلسه، برای تعیین سرپرست شهرداری هم تصمیم گیری کرده اند و «محمد طوسی» را با پنج رای موافق برای این سمت انتخاب کرده اند.

محمد طوسی، رییس حراست شهرداری آب پخش است.

به گزارش «فکرشهر»، در مهرماه که شورای شهر آب پخش، شهردار ـ اعظم صمصامی ـ را استیضاح و برکنار کرد و «جعفر مهرآوران» را به عنوان سرپرست انتخاب کرد، تنش ها تا چندین روز در شهرداری ادامه داشت و شهرداری آب پخش با دو شهردار ـ شهردار برکنار شده و سرپرست شهرداری ـ اداره می شد؛ دفتر یکی در طبقه اول و دیگری در طبقه دوم؛ این بار نیز با توجه به تصمیم اخیر هیات حل اختلاف استان بوشهر و اقدام شورا، به نظر می رسد مشاهده تنش های این چنینی دور از ذهن نخواهد بود.

به گزارش «فکرشهر»، تا وقتی نامه رسمی انحلال شورای شهر آب پخش توسط مراکز رسمی کشور ابلاغ و اعلام نشود، شورا می تواند به کار خود ادامه داده و مصوباتش می تواند قانونی باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر