پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۳۶۳
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: پاییز که نفس‌های آخر خود را می‌کشد، حس و حال عجیبی در بین ایرانیان برای  جشن شب چله به‌وجود می‌آید، شبی که تنها یک دقیقه طولانی‌تر از شب‌های دیگر سال است اما شور و نشاطی را که در بین مردم ایران ایجاد می‌کند وصف‌ناپذیر است. 

به گزارش «فکرشهر»، در همین راستا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با برگزاری جشن بزرگ شب چله در ساحل زیبای این بندر، چند ساعتی را میزبان همشهریان عزیز و میهمانان گرانقدر بوشهر بود. در ابتدای این مراسم، احمد بارگاهی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ضمن عرض خیرمقدم به حضار و تبریک شب باستانی یلدا، عیدی شب چله را برنامه‌ریزی مناسب در جهت برگزاری مراسم و برنامه‌های مهیج و شاد تا پایان سال جاری عنوان کرد.

برگزاری مراسم خیام‌خوانی، اجرای زنده گروه موسیقی محلی طیفون، برگزاری مسابقه خوانندگی با حضور شرکت‌کننده‌گانی از استان‌های همجوار و کشور افغانستان، اهدای جوایز به حضار، برپایی غرفه‌های خیریه، احداث غرفه پذیرایی از میهمانان، حافظ‌خوانی، شاهنامه‌خوانی، برگزاری جشنواره تزیین هندوانه شب چله و... بخشی از برنامه‌های برگزارشده در این شب به‌یادماندنی بود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر