شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست سرپرست سازمان فرهنگی و رئیس انجمن موسیقی مطرح شد؛
کد خبر: ۶۵۴۲۵
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۳

فکرشهر: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در ادامه سلسله نشست‌های خود با هنرمندان و روسای انجمن‌های هنری بوشهر، با حماسه حق‌پرست، رییس انجمن موسیقی استان بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش فکرشهر، در این نشست که به میزبانی احمد بارگاهی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری و در محل این سازمان برگزار شد، مسیرهای همکاری بیشتر سازمان با انجمن موسیقی بوشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس انجمن موسیقی بوشهر پیشنهادهایی در خصوص برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مدون سالانه برای ماندگاری و اعتلای موسیقی بوشهر و مطرح شدن آن در سطح کشور را عنوان کرد که مورد استقبال سرپرست سازمان فرهنگی نیز قرار گرفت؛ یکی از این برنامه‌ها ویژه‌ برنامه «دستان» بود که همه‌ساله یکی از شاخه‌های موسیقی بومی را مخاطب قرار داده از پیشکسوتان و بهترین‌های آن شاخه هنری تقدیر به عمل خواهد آمد.

 بارگاهی در ادامه این نشست با تاکید بر آمادگی سازمان فرهنگی برای همکاری مداوم و دوطرفه با کلیه انجمن‌های هنری بوشهر خصوصا انجمن موسیقی خاطرنشان کرد: نگاه سازمان نسبت به فعالیت‌های فرهنگی نگاهی مثبت است و این سازمان خانه هنرمندان بوشهر محسوب می‌شود. بر همین اساس، سازمان فرهنگی از کلیه ایده‌های نو و خلاقانه هنرمندان بوشهری برای انتقال فرهنگ بوشهر به خارج از مرزهای این استان استقبال خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن مراسم و برنامه‌های نیمه دوم سال نظیر دهه مبارک فجر، هفته بوشهر و عید نوروز تصریح کرد: از کلیه هنرمندان، هنردوستان و صاحبنظران بوشهر می‌خواهیم که سازمان فرهنگی را خانه دوم خود دانسته و طرح‌ها و ایده‌های نوین و خلاقانه خود را برای استفاده عموم مردم به سازمان تحویل دهند تا پس از بررسی در کمیته‌های تخصصی سازمان، با حضور و همکاری این عزیزان، برنامه‌هایی در خور شأن بوشهر و مردم سرفراز آن تدارک دیده و اجرا کنیم
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر