جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۴۳۲
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۴

فکرشهر: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: ۲۴۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در سطح استان پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید رضا پناه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با بیان اینکه در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی در سطح این شهرستان با حمایت فرماندار صورت گرفته است، اظهار داشت: در دو سال اخیر استان بوشهر در زمینه اشتغال روستایی جز سه استان برتر کشور بوده به طوری که تاکنون ۲۴۹ میلیارد تومان پرداخت شده است که از این مبلغ ۲۴ میلیارد تومان در شهرستان دشتی پرداخت شده از این حیث رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در سال گذشته نیز در زمینه مشاغل خانگی سهم استان ۲۰ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ یک میلیارد تومان به شهرستان دشتی اختصاص داده شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت به تعاونی‌ها، شهرستان دشتی بعد از بوشهر رتبه دوم به خود اختصاص داده است و اعتبارات خوبی نیز در این بخش پرداخت شده است.

پناه تصریح کرد: در حوزه اعتبارات فراگیر نیز سهم استان ۳۴ میلیارد تومان بوده که قریب به شش میلیارد تومان آن در شهرستان دشتی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح کارورزی بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این طرح تاکید کرد و ادامه داد: در حال حاضر پنج هیئت حل اختلاف در سطح استان وجود دارد که یکی از این هیئت‌ها در شهرستان دشتی مستقر است.

پناه با اشاره به اینکه وظیفه ما صیانت از اشتغال است، گفت: کمترین حوادث کارگری در شهرستان دشتی رخ داده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از برگزاری آموزش برای کارگران و کارفرمایان در شهرستان دشتی خبر داد و یادآور شد: امسال با توجه به نیاز شهرستان این کار مهم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی بر ضرورت تقویت تشکل‌های مردمی در سطح استان تاکید کرد و اظهار داشت: تلاش داریم در صورت تخصیص اعتبارات سالن کارگری شهرستان تا هفته دولت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر