جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۴۳۳
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶

فکرشهر: فرماندار دشتی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی در انتخابات کاملاً بی‌طرفانه عمل کنند، گفت: داوطلبین انتخابات مجلس از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با بیان اینکه بر اساس ماده ۳۹ انتخابات تبلیغات زود هنگام برای داوطلبین ممنوع است، اظهار داشت: داوطلبین باید در مهلت تعیین شده قانونی به تبلیغات خود بپردازند.

وی افزود: مسئولان در برگزاری این انتخابات کاملاً بی طرف عمل کنند و انتظار داریم بر اساس ماده ۱۱ انتخابات در زمینه امکانات و نیروی انسانی همکاری لازم با ستاد انتخابات داشته باشند.

نادری از دست اندرکاران برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرستان تقدیر کرد و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی پروژه‌هایی که قرار است در دهه فجر به بهره برداری برسند پیگیری کنند تا به موقع شاهد افتتاح آنها باشیم و پروژه‌هایی که در سفر هیأت دولت اعتبارات لازم به آنها اختصاص داده شده در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی از طریق مدیران کل استان پیگیری اعتبارات ملی باشند، ادامه داد: اعتبارات خوبی در سطح مرکز وجود دارد که باید پیگیر جذب این اعتبارات باشیم.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه گلخانه چاهگاه و قلعه محمد خان تا پایان سال به بخش خصوصی واگذار شود ادامه داد: در زمینه طرح‌های اقتصادی کارهای خوبی صورت گرفته ولی باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی از تلاش‌های مجموعه راهداری شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: حمل و نقل یکی از بخش‌های مهم و ویژه در حوزه اقتصادی به شمار می‌رود.

نادری اضافه کرد: در چند سال اخیر کارهای خوبی در حوزه راهداری بویژه در زمینه تبدیل آبنما به پل در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی گفت: در بارندگی اخیر که راه روستای کردلان مسدود شده بود توسط نیروهای راهداری سریعاً مسیر دوم این روستا بازگشایی شده بود.

نادری همچنین سوم دی ماه روز ثبت احوال را تبریک و از تلاش‌های این مجموعه نیز تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر