جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۴۶۲
سه‌شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با غلبه بر شاهین در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به جمع چهار تیم برتر راه یافت.

به گزارش فکرشهر از مهر، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۶:۴۰ در خانه میزبان شاهین بوشهر بود که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر ۲ شاگردان تارتار به پایان رسید و مسجد سلیمانی ها به جمع چهار تیم برتر جام حذفی راه یافتند. 

وقت معمول این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت و مسجد سلیمانی ها در دقیقه ۱۰۶ به گل سوم و پیروزی خود رسیدند تا به جمع چهار تیم برتر راه یابند.

در این بازی فرزاد حاتمی، حسین  ابراهیمی و احمد الجبوری برای نفت مسجد سلیمان گلزنی کردند و گلهای شاهین بوشهر توسط حسن نجفی و بهمن سالاری به ثمر رسید.

شاهین بوشهر که تیم قعر نشین جدول رده بندی لیگ برتر است و در این مسابقات تاکنون پیروز نشده، در جام حذفی عملکرد نسبتا خوبی داشت و با ۲ پیروزی مقابل خوشه طلایی ساوه و سایپا به این مرحله رسیده بود.

نفت مسجد سلیمان پیش از این و در مراحل قبلی گل گهر و شهر خودرو را مغلوب کرده بود و با پیروزی بر شاهین بوشهر به مرحله نیمه نهایی راه یافت. 

پیش از این بازی پرسپولیس با غلبه بر تیم لیگ دویی شهرداری ماهشهر، اولین تیمی بود که به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود. دیگر تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی استقلال، سپاهان، تراکتور و مس کرمان هستند که در این مرحله به ترتیب استقلال با سپاهان و تراکتور با مس کرمان دیدار می کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر