پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۶۵۴۸۷
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

فکرشهر: اگر از طرفداران ستاره سرشناس دنیای فیلم و سینما؛ جانی دپ باشید، احتمالا ماجرای درگیری و جدایی وی و امبر هرد نامزد سابقش را می دانید. یک جدایی جنجالی که با شکایت امبر هرد مبنی بر کتک خوردن توسط جانی دپ همراه بود.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، اگرچه جانی دپ چندین بار ماجرای کتک خوردن امبر را تکذیب کرد اما امبر هرد به صراحت اعلام کرده است که دپ وی را کتک زده است. با این وجود به نظر می رسد والدین امبر هرد سعی دارند رابطه خود با نامزد سابق دخترشان را حفظ کرده و به جانی دپ بگویند که در نزاع بین این دو ستاره دخالتی ندارند.

ماجرا وقتی جنجالی تر شد که مادر امبر هرد پیامی محبت آمیز را برای ستاره فیلم دزدان دریایی کارائیب فرستاد و نوشت: "پسرم من خیلی دوستت دارم" از سوی دیگر هم مادر و هم پدر هرد سعی کرده اند به دپ بگویند که هر اتفاقی بین وکلای این دو نفر رخ داده ارتباطی به آنها ندارند و آنها همچنان به دپ علاقه مند هستند. این موضوع به خصوص درباره آپارتمان لوکسی بود که محل سکونت این زوج پر حاشیه پیش از جدایی محسوب می شد.

درواقع وکلای این زوج در یک درگیری شدید سعی کردند این خانه را از یکدیگر بگیرند و در این بین والدین هرد به نفع دخترشان شهادت دادند اما اکنون مادر هرد مدعی شده به آنان اخطار داده شده بود تنها 30 روز وقت دارند آپارتمان را تخلیه کنند و صرفا برای حفاظت از خانه ای که در آن زندگی می کردند این کار را کرده اند ولی قلبا به دپ علاقه دارند.

وی گفت: "وكیل امبر به من گفت باید فورا در برخی امور پرونده شرکت کنم. من برای رفتار خودم بهانه نمی آورم اما واقعا در یک قدمی اخراج از خانه بودم. "

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر