جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان می گوید در سفر روز دوشنبه ـ 2 دی ماه 1398 ـ معاون اول رییس جمهور به استان بوشهر، نامه ای به وی داده و گفته که باید برای دشتستان، فرمانداری ویژه احداث شود...
کد خبر: ۶۵۴۹۱
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان می گوید در سفر روز دوشنبه ـ 2 دی ماه 1398 ـ معاون اول رییس جمهور به استان بوشهر، نامه ای به وی داده و گفته که باید برای دشتستان، فرمانداری ویژه احداث شود.

به گزارش «فکرشهر»، کرامت اله کشاورز، در این باره اظهارداشت: در فرصتی که هنگام سفر آقای دکتر جهانگیری ـ معاون اول رییس جمهور ـ به استان بوشهر و دشتستان پیش آمد، با ایشان دیدار کردم و اهم مشکلات و مطالبات اهالی روستاها و شهرهای شهرستان دشتستان را به صورت حضوری و مکتوب به سمع ونظر ایشان رساندم.

وی گفت: یکی از مشکلات اعلامی، بحث بهداشت و درمان و کمبود امکانات درمانی و پزشکان متخصص در تنها بیمارستان شهرستان بود که جوابگوی نیاز بیماران نیست. شبکه آب شرب و لزوم تسریع در تکمیل پروژه های احداث آب شیرین کن شهرهای سطح شهرستان و اتمام و تکمیل سد دالکی، به عنوان تنها پروژه ملی شهرستان که نقش به سزایی در توسعه بخش کشاورزی دارد، از دیگر مطالبات اعلامی بود.

رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان ادامه داد: در حوزه راه سازی، بحث تعریض جاده ها و محورهای مواصلاتی نظیر احداث تقاطع غیر همسطح در سه راهی و تعریض جاده تا ورودی شهر وحدتیه، تعریض جاده های سعدآباد به آب پخش، برازجان به نظرآقا و سعدآباد و برازجان به بوشکان را مطرح کردم.

کرامت اله کشاورز گفت که در بحث تقسیمات کشوری نیز مطالباتی را مطرح و تاکید کرد: اختصاص فرمانداری ویژه به شهرستان دشتستان، از جمله دیگر موارد مهم و مطالبه مردم شهرستان دشتستان بود که حضوری و مکتوب به آقای دکتر جهانگیری اعلام کردم.

نظرات بینندگان
حسن
|
-
|
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳
جناب آقای کشاورز،،،شمامانندتمام مسئولان این کشور،بایدیادبگیریددرکاری که تخصص نداریدواردنشوید،،ویاحداقل بامتخصصان مربوطه مشاوره نمایید،،،برازجان ودشتستان درسیستم دولتی کمبودمتخصص ندارد،،،کمبودپرستارونیروهای پیراپزشک دارد،،بیمارستان برازجان یکی ازمجهزترین بیمارستان هادرمقایسه بابیمارستان های همترازخوددرسطح کشورهست،،انچه که متاسفانه موجب ناکارآمدی درمان شده است،،مهمترین آن مشکلات بودجه ای است،،وقتی پرستاران بیمارستان یک سال است کارانه نگرفته اندوپزشکان متخصص یک سال ونیم است کارانه شان رانگرفته اند،،،این تجهیزات خاک میخورد،،کسی انگیزه کارکردن ندارد،،،،،علت اصلی نارضایتی مردم وپرسنل کمبودبودجه واعتبارات دستمزدی وموادمصرفی هست،،،،،
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر