جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۵۷۲
پنجشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: پلیس کلرادو در ایالات متحده یک پیرمرد با ریش سفید را به جرم سرقت در بانک و انداختن پول سرقت شده در هوا  دستگیر کرد. نکته جالب این است که وی هنگام فرار فریاد میرد: "کریسمس مبارک".

به گزارش فکرشهر از انتخاب، براساس گزارش پلیس ، دیوید وین الیور پس از هدف قرار دادن یک بانک در کلرادو رفتاری عجیب از خود نشان داد و شروع به پخش کردن پولهای سرقتی در هوا کرد.

به گفته پلیس این مظنون مردم را به استفاده از سلاح تهدید کرده بود و با مقدار نامشخصی وجه نقد از بانک خارج شده بود. اما به نظر می رسد وی قصد نداشته پولها را برای خود جمع کند بلکه با بذل و بخششی گسترده پولها را به آسمان پرتاب می کرد تا مردم را به نان و نوایی برساند. درضمن او هنگام پرتاب پولها به آسمان فریاد می زد " کریسمس مبارک ".

جالب است که رهگذران مقداری از پولها را جمع کردند و بردند. اگرچه این سارق تهدید کرده بود که از اسلحه استفاده خواهد کرد اما این کار را انجام نداد. در ضمن به سرعت توسط ماموران پلیس دستگیر شد. جالب است که ظاهر وی نیز بی شباهت به بابانوئل نیست. الیور در عکس های گرفته شده توسط پلیس با موهای خاکستری و سفید و ریش سفید تصویر شده است. وی با وثیقه 10 هزار دلاری در زندان ال پاسو زندانی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر