شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۵۹۳
جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۹

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به وقوع زلزله ۴.۹ ریشتری در بامداد امروز در استان بوشهر گفت: این زمین‌ لرزه ضمن وارد کردن خسارت به چند واحد مسکونی در تنگستان، سبب فرو ریختن قسمتی از دیوار قلعه تاریخی خضرخان در اهرم شد.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا حاجیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تنگستان با اشاره  وقوع زمین‌لرزه 4.9 ریشتری  در استان بوشهر اظهار داشت:در پی وقوع زلزله به بزرگی 4.9 در مقیاس ریشتر که صبح امروز در تنگستان و دشتستان رخ داد نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر برای ارزیابی خسارات احتمالی ناشی از زلزله وارد منطقه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: سه تیم عملیاتی هلال احمر در شهرستان تنگستان و بخش کلمه بخش پشتکوه دشتستان به‌منظور پوشش امدادی و ارزیابی خسارات ناشی از زلزله مذکور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه زمین لرزه به چند واحد مسکونی خسارت وارد کرد گفت: زلزله بامداد امروز سبب خسارت به چند واحد مسکونی در منطقه محمود احمدی از توابع بخش مرکزی شهرستان تنگستان شد.

حاجیانی با اشاره به اینکه چند واحد مسکونی  دچار خسارت جزئی و ترک خوردگی شدند افزود: ارزیابان جمعیت هلال احمر و بنیاد مسکن شهرستان تنگستان ضمن بازدید و تعیین خسارت وارده به واحدهای مسکونی اقدام لازم را بعمل آوردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به خسارت به قلعه تاریخی در اهرم تنگستان خاطر نشان کرد: زلزله بامداد امروز قسمتی از دیوار قلعه تاریخی خضرخان در اهرم فرو ریخت و  در پی ریزش سنگ در محور مواصلاتی بخش کلمه دشتستان با همکاری نیروهای راهداری و عوامل امدادی مسیر مذکور از سنگ‌ها پاکسازی شد.

وی با بیان اینکه الحمدالله زلزله مذکور خسارات جانی در پی نداشت تصریح کرد: امدادگران هلال احمر استان بوشهر در تمامی نقاط برای یاری رسانی به مردم در همه بخش‌ها شبانه‌روزی آماده هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر