جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۶۵۳
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: فردی که به اتهام قتل جوان ۳۲ ساله دشتستانی فراری بود، در هنگام خروج از این استان شناسایی و دستگیر شد.  

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ  فرهاد آراوند روز شنبه افزود: در پی اعلام فوت مشکوک جوانی ۳۲ ساله در بیمارستان شهید گنجی برازجان کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان با حضور در بیمارستان و بررسی گزارش‌های پزشکی به قتل متوفی مشکوک و با هماهنگی مقام قضایی جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت.

وی بیان کرد: با اعلام نظر پزشکی قانونی و مشخص شدن فوت بر اثرخونریزی مغزی و اصابت جسم سخت به سر متوفی کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش را برای شناسائی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

آراوند ادامه داد: با تحقیقات میدانی گسترده و تجزیه و تحلیل اطلاعات پرونده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان، قاتل شناسائی شد. 

وی گفت: با مشخص شدن هویت قاتل ماموران پلیس آگاهی در عملیات غافلگیرانه این فرد را در یکی از محورهای خروجی استان بوشهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: متهم در بازجویی ها و تحقیقات پلیس به ارتکاب به این جنایت اعتراف کرد و اظهار داشت:  به دلیل اختلافات قبلی با ضربات سنگ به سر مقتول وی را به قتل رسانده‌ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر