پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ بخشدار آبپخش در نشست هم اندیشی با اهالی ورزش عنوان کرد:
فکرشهر: نشست هم‌اندیشی بخشدار آبپخش و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان با روسای هیات‌های ورزشی و برخی ورزشکاران بخش برگزار شد...
کد خبر: ۶۵۷۰۱
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: نشست هم‌اندیشی بخشدار آبپخش و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان با روسای هیات‌های ورزشی و برخی ورزشکاران بخش برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، بخشدار آبپخش گفت: از بدو شروع به خدمت به عنوان بخشدار در تمامی فعالیت‌های خود، بنا را بر شفافیت و صداقت گذاشته و تلاش دارم با همکاری و تعامل با مسوولان ورزش شهرستانی و استانی در مسیر رشد و تعالی ورزش آب‌پخش گام بردارم.

علی تنگ ارمی افزود: این نشست برای آشنایی بیشتر با مسایل و مشکلات ورزشکاران و ارایه پیشنهادات برگزار شده، تا راهکارهای مناسبی برای رفع مشکلات اتخاذ کنیم، زیرا هر افتخاری که ورزشکاران آب‌پخش بدست می‌آورند مایه سربلندی ماست.

وی افزود: مشکلات ورزشی بخش آب‍پخش احصاء شده و دغدغه اصلی ورزشکاران بخش احیاء چمن ورزشگاه شهداء آبپخش است و با پیگیری‌ها و مذاکراتی که در زمینه تأمین آب آن انجام داده ایم، این نوید را به ورزشکاران می دهم که بتوانیم با تخصیص اعتبارات لازم و  پیگیری های بیشتر چمن طبیعی ورزشگاه شهداء را احیاء کنیم.

بهشدار آبپخش در ادامه گفت: همه ما باید به دور از هرگونه حاشیه با تعامل و نگاه ویژه به ورزش بنگریم و تلاش کنیم تا مشکلات ورزشی مرتفع شده و بخش آب‌پخش را با قهرمانان ورزشی خود به کشور و جهان معرفی کنیم.

تنگ ارمی در پایان ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه ورزش و جوانان یادآورر شد: بخشداری متولی ورزش نیست، بلکه اداره ورزش و جوانان است که باید راجع به مسایل ورزش شهر تصمیم گیری کند، ولی بخشداری به عنوان نماینده دولت رایزنی هایی را در زمینه تخصیص اعتبارات لازم، انجام خواهد داد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان ضمن تشکر از بخشدار آب‌پخش گفت: ما به مشکلات و درخواست های ورزشکاران اشرافیت داریم و می دانیم ورزشکاران با چه سختی های روبرو هستند ولی گاهاً به دلیل ناهماهنگی های بوجود آمده در میان ورزشکاران بخش آب‌پخش پروژه های مورد نظر آنان، آن طور که شایسته بخش باشد انجام نشده است.

علی کمارج حاجی به اعتبار تخصیص یافته به منظور احیاء چمن طبیعی یا نصب چمن مصنوعی ورزشگاه  شهداء بخش در سالیان گذشته اشاره کرده و ادامه داد: به دلیل دوگانگی بوجود آمده بین ورزشکاران درخصوص نوع چمن، اعتبار آن در زمینه های دیگری در حوزه ورزش و جوانان بخش استفاده شده است ولی با نوید بخشدار آبپخش مبنی بر قول مساعد برای تأمین آب مورد نیاز چمن، تمام تلاش خود را برای تخصیص اعتبار جهت احیاء چمن طبیعی بکار خواهم گرفت. 

فرخ عباسی، رییس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: روسای هیات های ورزشی با روحیه قهرمانی و پهلوانی، زندگی خود را وقف ورزش شهر کرده اند و در جهت رشد و تعالی ورزش  با دست خالی گام بر می‌دارند.

در ادامه سایر ورزشکاران به بیان مشکلات حوزه ورزش و جوانان آب‌پخش پرداختند.

از جمله مصوبات پایان این نشست نیز اختصاص تشک تاتامی ویژه کونگ فو و تعمیر سقف سالن امام علی و همچنین نصب وسایل سرمایشی برای این سالن ورزشی بود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر