چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۷۳۲
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: فرماندار عسلویه استان بوشهر گفت: ۴۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان پیش بینی شده‌است.

به فکرشهر از ایرنا، عبدالنبی یوسفی روز دوشنبه  در جلسه تعیین محل شعب اخذی رای با حضور هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان عسلویه افزود: در اجرای ماده ۳۶ قانون انتخابات در این نشست تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای مورد نیاز با حضور و همفکری اعضای هیات اجرایی و نظارت تعیین شد.

وی گفت: از مجموع ۴۰ صندوق اخذ رای، ۲۷ صندوق در بخش مرکزی و ۱۳ صندوق در بخش چاه مبارک تعیین و ۷۰۰ نفر عوامل اجرایی، انتظامی و نظارت روند انتخابات را عهده‌دار هستند.

فرماندار عسلویه بیان کرد: تلاش شده‌است تا مردم بدون دغدغه و مشکلی با سهولت و راحتی بتوانند در شعب حضور و رای بدهند که در این ارتباط در شرکت‌های مستقر و سکوهای دریا و روستاهای دوردست صندوق اخذ رای مستقر می‌شود.

وی گفت: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت، رقابت سالم، صیانت از آرا مردم و بی طرفی مجریان انتخابات از اصول مهم و تکلیفی است تا حقی از کسی ضایع نشود.

یوسفی اضافه کرد: در زمان حاضر تعامل بسیار خوبی با هیات نظارت وجود دارد و تلاش شده اگر ابهامی سر راه باشد با همفکری و تعامل برطرف شود.

وی گفت: مردم شیعه و سنی عسلویه همیشه حاضر در صحنه  و پای انقلاب بوده و هستند و در طول انقلاب ثابت کرده‌اند که در انتخابات مشارکت خوب و فعالی داشته و در اتفاقات اخیر کشور این شهرستان از امن ترین شهرستان‌ها بوده‌است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود که تاکنون مراحل ثبت نام داوطلبان و احراز صلاحیت آنها در هیات‌های اجرایی به انجام رسیده و هم‌اکنون در هیات‌های نظارت در دست بررسی است.

عسلویه در فاصله ۲۸۵ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر