پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۸۷۴
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار در دستور کار شهرستان کنگان است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سیدعلی‌پاک‌نژاد در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان با تبریک هفته سوادآموزی اظهار داشت: اگر به پایه و اساس آموزش و پرورش نگاه کنیم، سوادآموزی یک امر مهمی است که شهرستان باید آمادگی ریشه‌کنی بی‌سوادی را داشته باشد.

فرماندار کنگان افزود: شهرستان کنگان دارای ظرفیت بالا و فرهنگ اصیل است و بر همین اساس توانایی رفع بی‌سوادی در جامعه را دارد و نیاز است که مردم نیز به ما کمک کنند تا این معضل را از جامعه رفع کنیم.

وی ادامه داد: سعی کنیم به آموزشیاران و سوادآموزان انگیزه بدهیم و آن‌ها را تشویق کنیم تا بتوانند در جامعه به‌طور مؤثر در جهت رفع بی‌سوادی تلاش کنند و همچنین نیاز است فرهنگیان شهرستان نسبت به این امر توجه جدی داشته باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار در دستور کار شهرستان است و با تشکیل این مجمع که از نیازهای اساسی است می‌توانیم در جهت رفع مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس شهرستان گام برداریم و امیدوارم هرچه سریع‌تر این مجمع تشکیل شود.

نماینده عالی دولت در کنگان بیان کرد: برای استفاده بهینه از فضاهای آموزشی شهرستان برنامه‌ریزی و ساماندهی فضاها یک امر جدی است و باید به این مهم توجه کرد.

وی گفت: شهرستان کنگان با روند مهاجرت مواجه است و سالانه رشد جمعیتی دانش‌آموزی داریم که نیاز است برای این امر برنامه‌های ریزی‌های لازم صورت گیرد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

فرماندار کنگان بابیان اینکه ۱۱ مدرسه در شهرستان در حال ساخت است خاطرنشان کرد: پروژه‌های آموزشی شهرستان که در حال ساخت هستند با جدیت کامل پیگیری می‌شوند که در آینده با مشکلات کمبود فضای آموزشی مواجه نشویم، امید است با پیگیرهای مکرر نوسازی و آموزش و پرورش این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک اتمام و مورداستفاده دانش آموزان قرار گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر