پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کم تر از دو ماه مانده به انتخابات؛
فکرشهر: چندین روز پس از انتشار شایعات مختلف درباره فرماندار دیلم و احتمال تغییر وی، سرانجام امروز حکم سرپرستی جدید برای فرمانداری این شمالی ترین شهرستان استان بوشهر صادر شد...
کد خبر: ۶۶۰۲۹
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: چندین روز پس از انتشار شایعات مختلف درباره فرماندار دیلم و احتمال تغییر وی، سرانجام امروز حکم سرپرستی جدید برای فرمانداری این شمالی ترین شهرستان استان بوشهر صادر شد.

به گزارش «فکرشهر»، در روزهای اخیر، زمزمه های استعفا یا تغییر «عبدالامیر قاسمی» که از مردادماه سال گذشته ـ 1397 ـ فرماندار دیلم شده بود، از این سمت شنیده می شد که به نظر می رسد این شایعه ها به واقعیت تبدیل شده و در حکمی که امروز «عبدالکریم گراوند» ـ استاندار بوشهر ـ برای «احمد دشتی» صادر کرده، وی به عنوان سرپرست فرمانداری دیلم منصوب شده است.

قاسمی پیش از انتصاب به سمت فرمانداری دیلم، سرپرست شهرداری بوشهر بود و انتصابش به سمت فرمانداری دیلم، انتقادهای زیادی را به ویژه از سوی حامیان دولت در پی داشت.

اما «احمد دشتی» که قرار است فردا ـ سه شنبه ـ و در حالی که کم تر از دو ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده در سمت سرپرست فرمانداری دیلم معارفه شود، متولد سال 1354 شهرستان تنگستان است و مشاوری فرماندار و مسوول روابط عمومی فرمانداری تنگستان به مدت یک سال در اواخر دهه هفتاد، مسوول حراست فرمانداری بستک هرمزگان به مدت 5 سال، بخشدار مرکزی بستک به مدت 4 سال، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان به مدت 3 سال، سرپرستی فرمانداری تنگستان به مدت 9 ماه، کارشناس دفتر سیاسی انتخابات استانداری بوشهر به مدت 6 سال و سرپرست اداری مالی استانداری بوشهر به مدت 3 ماه را در کارنامه دارد.

وی، استخدام رسمی وزارت کشور و دانش آموخته رشته حقوق بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد است و از اردیبهشت ماه امسال تاکنون به عنوان مشاور اجرایی استاندار بوشهر مشغول به کار بوده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر