سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۱۷۸
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

فکرشهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد و گفت: در این سفر3 طرح بزرگ کشاورزی به ارزش 394 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه اوایل هفته آینده رئیس جمهور به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر سفر می‌کند، اظهار داشت: در این سفر طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی، از افتتاح و اجرای 3 طرح مهم جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر سه طرح با سرمایه‌گذاری 394 میلیارد تومان از پروژه‌های جهاد کشاورزی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها  آغاز می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه در اجرای این سه طرح 752 فرصت اشتغال‌زایی فراهم می‌شود گفت: در اجرای این طرح‌ها ضمن اشتغال‌زایی 752 نفر، اشتغال 3 هزار نفر تثبیت می‌شود.

منوچهری با اشاره به اینکه در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری بخش خصوصی 255 میلیارد تومان است خاطر نشان کرد: از 394 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در افتتاح و یا اجرای سه پروژه یاد شده 139 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دولتی و 255 میلیارد تومان بخش خصوصی است.

وی از آغاز ساخت شبکه‌های فرعی 3 و 4 آبیاری نوین نخیلات در آب‌پخش دشتستان خبر  داد  و بیان کرد: این پروژه در سطح 3 هزار و 160 هکتار با اعتبار 56 میلیارد تومان اجرا می‌شود که نقش مهم و تعیین کننده‌ای در ایجاد اشتغال، افزایش تولید، کاهش مصرف آب و کیفیت محصول دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از آغاز عملیاتی ساخت شهرک زیست فناوری شیلاتی ایران در تنگستان خبر داد و افزود: این شهرک در سطح 100 هکتار و با اعتبار 270 میلیارد تومان سرمایه گذاری دولتی و بخش خصوصی عملیات  اجرایی آن در تنگستان در سفر رئیس جمهور با حضور وزیر جهاد کشاورزی آغاز می‌شود.

منوچهری با اشاره به افتتاح پروژه‌های آبزی‌پروری در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: با اعتبار 64.7 میلیارد تومان پروژه‌های آبزی‌پروری شامل 7 طرح، مزارع پرورش میگو، استخرهای متراکم پرورشی ، مرکز تکثیر بچه میگو، پرورش ماهی در دریا، مزرعه کشت و پرورش ریز جلبک‌های دریایی، اسکله شناور پشتیبان پرورش ماهی در قفس و مرکز تکثیر ماهیان دریایی چاه پهن است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر