چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۱۸۷
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۱

فکرشهر: امام جمعه کنگان خواستار تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور در این شهرستان شد و گفت: اسکله کنگان در خور شأن مردم این خطه باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه امروز کنگان با اشاره به سفر آتی ریاست جمهوری به شهرستان کنگان افزود: یکی از مصوبات سال گذشته ریاست جمهوری به شهرستان کنگان موضوع اسکله کنگان بود که توقع جدی اینست اعتبارات لازم برای این مطالبه بحق مردم تخصیص داده شود.

وی بیان کرد: اسکله‌ای که بناست پس از چهل سال اجرایی شود به‌گونه‌ای باشد که موجب رونق تجارت، قابلیت پهلوگیری کشتی‌های بزرگ داشته باشد و در عین حال خطراتی از قبیل آتش‌سوزی و مانند آن را به حداقل برساند.

امام جمعه تاکید کرد: انتظار مردم از دولت تحقق همه مصوبات سفر است.

وی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بیان فضائل و مناقب بزرگ بانوان اسلام گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها اول شهیده راه ولایت و همه بایستی به سیره آن بانوی بزرگ تاسی جویند.

محمودی افزود: ولایتمداری پیام بزرگ و سیره عملی حضرت زهرا سلام الله علیها بود.

خطیب جمعه با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش با اشاره به تشییع میلیونی پیکر آن شهید والامقام در چندین شهر عراق و جمهوری اسلامی ایران افزود: به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا انقلابی به وجود آمد که دنیا را تکان داد و متحول کرد، مسیر تاریخ کشور و تاریخ منطقه و شاید مسیر تاریخ جهان را تغییر داد.

محمودی گفت: به فرموده رهبری فرزانه انقلاب، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هم شجاع، هم با تدبیر، اهل اخلاص، جنگاور و مسلط بر عرصه نظامی، مراقب حدود شرعی، بشدت انقلابی و انقلابی گری خط قرمز بود.

وی افزود: در عظمت این شهید والامقام همین بس که ولی امر مسلمین جهان فرمودند، امروز در مقابل کارهای او تعظیم می‌کنم.

امام جمعه تاکید داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد انقلاب زنده است و شهادتش چشمان غبار گرفته را باز کرد و شهادت او فتنه‌های اخیر را پاک و جبهه مقاومت را متحدتر کرد.

محمودی به انتقام جمهوری اسلامی از آمریکایی‌های جنایتکار اشاره و عنوان نمود: یک سیلی به آنها زده شد اما آنچه در مقام مقابله مهم است اینست حضور فسادانگیز آمریکا در منطقه باید جمع شود.

وی با تشکر از فرماندهی و نیروهای هوافضای سپاه در سیلی محکم به آمریکا و خوشحالی مردم گفت: اقدام به موقع سپاه هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار را در هم شکست و ملت ایران و امت اسلام را خوشحال کرد.

خطیب جمعه اظهار داشت: موشک باران پایگاه عین الاسد ابهت پوشالی آمریکا و توخالی بودن آن و هیبت دروغین آمریکا را به جهانیان کشید.

محمودی با تقدیر از حسن انتخاب سردار قاآنی توسط فرماندهی معظم کل قوا به‌عنوان فرمانده سپاه قدس و بیان خدمات و زحمات این شخصیت بزرگ افزود: انتخاب سردار قاآنی در فاصله بسیار کم موجب خوشحالی دوستان و ناامیدی دشمنان شد.

وی با تشکر از اقدام مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در تصویب و تأیید طرح سه فوریتی تروریستی خواندن ارتش و وزارت دفاع آمریکا و نهادهای وابسته از اقدام دولت در برداشتن گام پنجم و نهایی کاهش تعهدات هسته‌ای و رفع همه محدودیت‌ها تقدیر کرد.

گرامیداشت یاد و خاطره آیت اله سید هاشم رسولی محلاتی و بیان خدمات و مجاهدت‌های آن عالم عامل و نیز تقدیر از مردم در برگزاری با شکوه مراسم فاطمیه و تجلیل از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه‌ها بود

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر