پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۲۰۰
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: امام جمعه عسلویه با بیان اینکه مجلس جای افراد ولایت‌مدار و ساده‌زیست است، گفت: مردم در انتخابات به کسی که خوی اشرافی‌گری دارد رای ندهند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگ بانوی بشریت بود، کمال انسانیت بود و با این همه خصوصیات والای انسانی بسیار مظلوم بود. در روز قیامت از خداوند شفاعت دوستان و دوستان دوستانش از خدا می‌خواهد.

وی با ذکر سخنی از حضرت امام ره که فرمودند آن روز که مجلسیان خوی کاخ نشینی پیدا کنند و از زندگی ارزنده کوخ نشینی بیرون روند فاتحه کشور خوانده است افزود: رهبر انقلاب هم بارها فرمودند از اشرافی گری دوری کنید و کسانی انتخاب کنید که ساده زیست باشند، بی‌تکلف باشند، فرامین اسلام و نصایح حضرت امام و رهبر انقلاب را به گوش جان قبول کنند و در عمل به آن پایبند باشند، عملاً ساده زیست باشند و دغدغه شأن خدمت باشد نه ریاست و عنوان.

امام جمعه عسلویه به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم اشاره کرد و ادامه داد: در آن دیدار حضرت آقا فرمودند شهید سلیمانی با شهادتش زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید.

وی اضافه کرد: برخی افراد مریض و خبیث در داخل کشور عنوان می‌کنند مردم به انقلاب کاری ندارند اما ما در شهادت شهید سلیمانی دیدیم چه اجتماعات عظیمی چه محشری به پا شد با چشمانی اشک بار، درسی برای همه بود.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: اخلاص تقوا و ایمان شهید سلیمانی نه تنها جهان اسلام بلکه دنیا را به هم ریخت. چهل سال مبارزه و جهاد خستگی ناپذیر کرد. رهبر انقلاب با آن همه مقام معنوی و عظمت روحی می‌فرمایند من در برابر او تعظیم می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند شهید، سلیمانی هم شجاع بود و هم با تدبیر بود. رفیق عزیز و خوشبخت ما چه تعابیر زیبایی برای این شهید به کار بردند. تمام کمالات انسانی را دارا بودند، ذوب در انقلاب بود، اهل جناح نبود، در کشمکش‌های سیاسی وارد نمی‌شد اما به شدت انقلابی بود. معنویت او جذبه داشت و شهادتش رویش‌های تازه‌ای برای انقلاب ایجاد خواهد کرد.

هاشمی نژاد از حرکت کوبنده سپاه در کوبیدن پایگاه عین الاسد قدردانی کرد و افزود: این حرکت خوب بود اما کافی نیست. آقا فرمودند این سیلی بود. خباثت و پلشتی آنها باعث می‌شود سیلی‌های دیگری بخورند. سردار حاجی زاده گفت این انتقام سپاه ماشین جنگی دشمن را به هم ریخت. ایران نمی‌خواهد آدم کشی کند. سیستم‌ها و ماهواره‌های آنان را از کار انداختند. رهبری فرمودند روزگار بزن در رو تمام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر