سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۲۳۸
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴

فکرشهر: ۵۳ میلیارد و ۲۸۴ میلیون ریال عوارض ارزش افزوده امسال توسط اداره امور مالیاتی گناوه به شهرداری و دهیاری‌های این شهرستان در ماه‌های آبان و آذر امسال واریز شد.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره امور مالیاتی گناوه روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت:  این اعتبار در اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از محل عوارض داخل حریم به شهرداری‌های گناوه و بندرریگ و دهیاری‌های شهرستان پرداخت شده‌است.

مکی حسونی افزود: از این میزان اعتبار سهم شهرداری گناوه ۳۶ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال، شهرداری بندرریگ  سه میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال و مابقی مربوط به روستاهای بدون دهیار است.

وی گفت: در ماه‌های مرداد، شهریور و مهر امسال نیز  ۲۲۵ میلیارد ریال  عوارض ارزش افزوده از سه منبع عوارض داخل حریم، گاز طبیعی و شماره‌گذاری خودرو به شهرداری و دهیاری‌های این شهرستان پرداخت شد.

رئیس اداره امور مالیاتی گناوه اظهار داشت: از این مجموع سهم شهرداری گناوه ۱۵۶ میلیاردریال، شهرداری بندرریگ ۱۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال و  دهیاری‌های شهرستان بیش از ۵۶ میلیارد ریال بود که به تفکیک و براساس معیارهای تعیین شده پرداخت شد.

وی اضافه کرد:  باتوجه به اعتبارات توزیع شده که در زمینه‌های جاری و خدمات شهری هزینه خواهد شد، از شهرداری‌ و دهیاری‌ها انتظار داریم  به منبع تامین اعتبار آن اشاره و اطلاع رسانی کنند.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۳ هزارنفر جمعیت در شمال مرکز استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر