جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۲۴۱
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: استفاده از امکانات آموزش و پرورش در حمایت و تبلیغ کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  ممنوع است و هیچ مدیری حق استفاده از این امکانات را ندارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علیمراد کرمی روز شنبه در همایش مدیران روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان بوشهر در بندرگناوه افزود: مدیران تنور انتخابات را داغ  و مردم را برای حضور پرشور در این رویداد مهم و بسیار سرنوشت ساز ترغیب کنند.

وی یادآورشد:هزینه‌ و مراسم‌های اضافی از مدرسه‌ها حذف شود تا فشاری به مدیران آموزشگاه‌ها و مردم وارد نشود.

کرمی اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان به مناطق و شهرستان‌ها کمک خواهد کرد تا نیروهای آموزشی خود را تقویت و  مدیران نیز  توانمندسازی نیروی انسانی را در برنامه کاری و اولویت خود قرار دهند.

وی گفت: باوجود کمبود نیرو و امکانات، کار کردن در مناطق و شهرستان‌ها سخت است اما  همه همکاران با تلاش‌های شبانه‌روزی خود سعی در برطرف کردن این مشکلات کنند.

کرمی تصریح کرد: توزیع شیر در مدارس از بهمن امسال آغاز  و در ۲۱ نوبت تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه  گفت: آموزش و پرورش این شهرستان در تمام زمینه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری، پرورشی، قرآنی و مذهبی برنامه و  فعالیت چشمگیری دارد و به نتایج خوبی نایل شده است.

اسکندر احمدی افزود: دغدغه این مدیریت فراهم‌سازی تسهیلات نوروزی در مدرسه‌هاست که در این راستا تعمیر و آماده سازی مدرسه‌ها برای خدمت به فرهنگیان و هموطنان سه ماه زودتر آغاز شده است.

وی یادآورشد: این شهرستان  با ۱۰۳ هزار نفر جمعیت دارای ۲۰ هزار و ۱۰۲ دانش آموز  است.

شهرستان گناوه در شمال استان واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر