جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۲۴۷
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: تیم فوتبال امید گناوه در آستانه آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور دچار تغییرات اساسی در هیات مدیره شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، بنا به اظهار رئیس هیات مدیره این تیم، تغییرات در این هیات به دلیل تامین نشدن هزینه‌های باشگاه و تحقق نیافتن بعضی از وعده‌های برخی اعضای آن اعلام شده‌است.

با تغییراتی که در هیات مدیره این تیم انجام گرفت، محمد فریدونی, رحیم خضری, یوسف عبداللهی, سیدناصر گمارون, کاظم خضری, صادق عبداللهی, اکبر خرم آبادی, سید محسن موسوی و مجید مظفری به عنوان اعضای جدید هیات مدیره معرفی و عبدالحمید خدری, حسن عرب زاده و غلامعلی محسنی فرد اعضای سابق کنار گذاشته شدند.

همچنین یوسف عبداللهی, محمد فریدونی و سید محسن موسوی به‌ عنوان کمیته انضباطی انتخاب شدند و محمد فریدونی نیز مدیرعامل باشگاه شد.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی امید گناوه در این ارتباط گفت: باتوجه به سیر نزولی که در چند سال اخیر گریبان‌گیر فوتبال شهرستان این شده بود و قول و قرارهایی که بعضی از مسئولان در تامین منابع مالی به این باشگاه داده بودند حاضر به پذیرش در سمت رئیس هیات مدیره باشگاه شدم.

سیدمحسن موسوی افزود: این درحالی بود که  نیم‌فصل اول را با مشکلات فراوان و فقط با وعده و قول‌هایی که هیچ وقت محقق نشد سپری و با چنین تنگناهایی توانستیم تیم را  در میانه جدول رده‌بندی لیگ فوتبال نگه داریم.
وی بیان کرد: بر این اساس تعدادی از اعضای هیات مدیره در اواسط نیم‌فصل به این نتیجه رسیدیم که باید تغییراتی در کادر فنی و مدیریتی باشگاه اعمال شود و به ناچار تغییرات اساسی را آغاز کردیم.

وی گفت: در این ارتباط کادر فنی تغییر و تعدادی از بازیکنان از لیست خارج و بازیکنان جدید جایگزین شدند و  سپس تغییرات جدیدی نیز در هیات مدیره باشگاه صورت گرفت تا جان تازه‌ای به جسم مجروح و بیمار فوتبال شهرستان داده شود.

موسوی بیان کرد:  از مسئولان شهرستان بویژه فرماندار، تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و  شهردار و دیگر  سازمان‌ها و نهادها انتظار داریم که تنها نماینده شهرستان را در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور  تنها نگذارند.

وی افزود: برای داشتن جامعه سالم باید افراد سالم تربیت شود و این وظیفه همه است که یاری رسانی کنند و امیدوارم  همه دلسوزان ورزش با باشگاه همکاری داشته تا شاهد موفقیت نماینده شهر در فوتبال کشور باشیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه امید گناوه از تمامی کسانی که در کنار این باشگاه بودند و تیم را  در لیگ دسته دوم  کشور یاری کردند، تقدیر کرد.

علی اصغر کلانتری سرمربی‌ سابق امید گناوه در پایان نیم فصل اول به دلیل مشکلات شخصی درخواست کناره‌گیری خود را اعلام کرد و به صورت توافقی جدا  شد و "حسین عبداللهی" به عنوان سرمربی جدید این تیم در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور انتخاب شد.

کلانتری هدایت امید گناوه را در لیگ فوتبال دسته دوم کشور ۲  روز به آغاز این رقابت‌ها  مانده  پذیرفت و با هدایت آن از مجموع  ۱۴ بازی دور رفت ۱۵ امتیاز کسب کرد و در رده هشتم جدول گروه خود قرار گرفت.

رقابت های دور برگشت از ۲۲ دی ماه جاری آغاز و تیم امید گناوه نماینده استان بوشهر میزبان اتحاد کامیاران است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر