شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۲۵۹
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر گفت: عامل زمین خواری که ۱۷۹ هزار متر مربع از اراضی دولتی را تصرف کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سرهنگ عبدالرضا بازیاری در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت یکی از سازمان‌های دولتی مبنی بر زمین‌خواری در اراضی ملی بخش انگالی شهرستان بوشهر از سوی فردی سودجو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات محسوس و نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی، صحت زمین‌خواری تایید شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر ادامه داد: پس از دریافت مدارک مورد نیاز از نماینده سازمان شاکی  و کارشناسی زمین‌های مورد نظر از سوی کارشناسان اداره منابع طبیعی، مشخص شد بخشی از اراضی ملی به مساحت ۱۷۹ هزار مترمربع به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

وی با بیان اینکه ارزش زمین‌های آزاد شده برابر نظر کارشناسان ۹ میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال برآورد شده است اضافه کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا بازیاری تاکید کرد: حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و به شدت با افرادی که  به اموال بیت المال دست درازی کنند برخورد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر