جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۲۶۰
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ۹ ماه امسال ۱۳۱ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۳۱ هزار و ۳۶۹ میلیارد ریال در استان بوشهر صادر شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سید حسین حسینی افزود: از ۱۳۱ فقره جواز تاسیس صنعتی صادر شده ۱۳ فقره را سازمان مناطق ویژه استان و بقیه از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صادر شده که پیش‌بینی می‌شود برای ۴ هزار و ۲۲۷ نفر اشتغال ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان آذرماه ۵۷۷ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال ۲۸ هزار و ۲۳ نفر در استان بوشهر صادر شده است که تعدادی از این طرح‌ها تا پایان امسال وارد چرخه تولید می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از طرح‌های صنعتی در استان اقدامات متعددی صورت گرفته که مهمترین آن‌ها ارائه تسهیلات برنامه تولید و اشتغال موضوع بند الف تبصره ۱۸ ازطریق سامانه بهین یاب برای رونق گرفتن و تقویت بنگاه‌های اقتصادی به ویژه در زمینه تکمیل طرح‌های صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

وی اضافه کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس www.behinyab.ir  مراجعه کنند که پس از بررسی درخواست‌های آن‌ها در کارگروه رونق تولید و تصمیم‌گیری نهایی در سازمان صنعت، معدن و تجارت، برای گرفتن تسهیلات با نرخ سود ۱۲ تا ۱۴ درصد به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر