چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۲۸۵
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: در مسیر توسعه همه‌جانبه شهرستان مردم مشارکت جدی داشته باشند و در این ارتباط دست همه دلسوزان از هر قشر و سلایقی را به‌گرمی می‌فشاریم‌.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد دشتی روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه این شهر افزود: در این ارتباط از پیشنهاد، انتقاد و ایده و راهکارهای فعالان و دلسوزان شهرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و سیاسی استقبال خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: احترام و تکریم ارباب رجوع در اولویت همه مسائل است و در این زمینه همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها موظف و مکلف به رعایت آن هستند.

وی گفت: ما مسئولان  افتخار خدمت‌گزاری به مردم شهرستان را داریم و در این راستا باید با تمام توان و اهتمام گام برداریم.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: برای رسیدگی به امور و مطالبه مردم ساعت و روز مشخص نکنیم و در فرمانداری در تمام طول هفته باز و می‌توانند مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه  نمازجمعه قرارگاه فرهنگی شهر و امام جمعه فرمانده آن است، گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهم و تصمیم‌گیری در حوزه‌های  فرهنگی در این شورا انجام خواهد شد.

امام جمعه دیلم گفت: برای رسیدگی و پیگیری امور و خواسته  مردم باید اختلاف‌ها کنار گذاشته شود و با انسجام، همدلی و وحدت بین مسئولان و مردم شاهد رشد و شکوفایی منطقه  باشیم.

حجت الاسلام محمود اسدی افزود: برگزاری میز خدمت برای رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم مهم و  ستاد نمازجمعه آمادگی همکاری برای برگزاری نشست‌های مردمی با محوریت میز خدمت را در روزهای جمعه دارد.

امام جمعه دیلم از دلسوزی، پیگیری و برنامه‌های ارایه شده سرپرست فرمانداری تقدیر و بر تسریع و پیگیری مشکلات منطقه تاکید کرد.

شهرستان  دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است.

 
 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر