جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۲۸۷
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: جشنواره موسیقی خارگ به احترام سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی به تعویق افتاد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، به دستور شهردار خارگ و به احترام سردار دل ها، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش برگزاری جشنواره موسیقی بنادر و جزایر جنوب ایران که پیش تر قرار بود در نیمه بهمن ماه برگزار شود به تعویق افتاد.

عبدالحمید صفایی با اعلام این خبر افزود: خبر جانسوز شهادت سردار رشید حاج قاسم سلیمانی؛ مرد میدان جهاد و مبارزه و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ و یارانش همه ملت شریف ایران را در اندوهی سخت فرو برد. سردار سلیمانی فارغ از همه ویژگی ها و ابعاد وجودی اش، محبوب قلب های همگان بود.

وی افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ نیز در نخستین ساعات پس از اعلام خبر شهادت ایشان در حالیکه مردم شریف خارگ نیز همپای دیگر هموطنانمان در سوگ این بزرگ مرد عرصه مقاومت به عزاداری می پرداختند ، با برافراشتن پرچم های مشکی، بر شهر خارگ رخت عزا پوشاند و نسبت به برپایی مراسمات عزاداری اقدام نمود.

شهردار خارگ اضافه کرد: در حالی که پیش از این طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، نیمه بهمن ماه برای برگزاری جشنواره بزرگ موسیقی بنادر و جزایر ایران که برای اولین بار در خارگ برگزار می شود در نظر گرفته شده بود و گروه برگزاری جشنواره نیز آمادگی کامل را برای برگزاری آن در تاریخ مشخص شده داشت، اما به احترام ایام شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی که بی شک در میان اهالی فرهنگ و هنر نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است، این رویداد فرهنگی را به تاریخ دیگری موکول کردیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر