جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۳۲۳
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۹

فکرشهر: سنگ خانه ابدی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عصر امروز (دوشنبه )بنا بر وصیت ایشان و با عنوان سرباز ولایت نصب شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مرد مخلص خدا که تمام زندگیش را وقف خدا و بندگان او کرده حاضر نبود این همه اخلاص را با عناوین، القاب و جایگاه های دنیایی معامله کند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که آرزویش شهادت در راه خدا و پیوستن به یاران شهیدش بود علاوه بر مشخص کردن محل دفنش در کنار عارف شهید محمدحسین یوسف الهی معروف به حسین پسر غلامحسین، تاکید کرده که بر روی سنگ مزارم بنوسید سرباز ولایت.

عصر امروز نیز سنگ مزار حاج قاسم سلیمانی همان همیشه همراه رهبر معظم انقلاب اسلامی همو که هشت سال در جنگ تحمیلی و بعد از آن در جنوب شرق کشور و سالهای اخیر نیز در جایگاه فرماندهی لشکر قدس در دل دشمنان و همپای جبهه مقاومت تلاش کرد نصب شد در حالی که روی آن خیلی ساده و بی پیرایه نوشته بود" بسم رب الشهدا و الصدیقین، سرباز ولایت، شهید حاج قاسم سلیمانی" به همین سادگی با همین کوتاهی عناوین.

سنگ مزار همسایه دیوار به دیوار حسین حالا نصب شده در حالی که حتی تاریخ روز و ماه و سال و مکان شهادت را ندارد زیرا یقین داریم این تاریخ از اذهان همه آزادیخواهان جهان می ماند.

او خود را به واقع خادم مسلمانان می دانست و اکنون مزد و اجر اخروی و دنیوی خود را از خدا گرفته است.

 حالا با وجود اینکه دیگر سردارمان از پیش ما نمی رود و سنگ مزارش را نصب کرده اند، همه ما یقین داریم قاسم هنوز زنده است.  

سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، بامداد روز جمعه ۱۳دیماه زمانی که با ۲ خودرو از فروگاه بین‌المللی بغداد خارج شدند، توسط نیروهای تجاوزگر آمریکا هدف قرار گرفتند و هر ۲ شهید شدند.

حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک شهرستان رابر از توابع استان کرمان متولد شد و  پس از پیروزی انقلاب  اسلامی در ۱۳۵۷ و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به این نهاد پیوست.

وی در طول جنگ ایران و عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر